În mijlocul unui turneu promoțional pentru sezonul 2 din „Wednesday”, Jenna Ortega nu se limitează doar la promovarea unui serial: ea întruchipează, revendică și reinventează o estetică, o atitudine, aproape o filozofie - cea a fetei goth. Și în urma ei, perioada de glorie a genului goth modern pare să renaască din cenușă, la fel de intens.
Încă de la primele fotografii de pe covorul roșu, un lucru e clar: Jenna Ortega nu joacă cartea nostalgiei. Nu imită stilul gotic al anilor '90 și nici nu se închide într-o caricatură. Se reinventează. Stilul ei gotic este minimalist, arhitectural, precis. Fără supraîncărcare, fără zgomot vizual. Negru, da, dar nu numai atât, cu un joc de texturi multiple: dantelă victoriană, corsete, piele netedă, tul fluid. Fiecare ținută pare să provină dintr-o poveste crudă undeva între baroc și post-punk, dar spusă în era digitală, prin prisma unei lumi hiperconectate.

Această renaștere nu este doar estetică. Jenna Ortega întruchipează o formă blândă, aproape elegantă, de rezistență. Într-o lume a divertismentului saturată de pozitivism lucios și stereotipuri plastifiate, ea oferă o alternativă: cea a unei feminități interioare, intense, uneori tăcute, dar întotdeauna aprigă. Departe de zâmbetele automate, ea vorbește cu o sinceritate mușcătoare, o privire directă și acel calm ascuțit care emoționează la fel de mult pe cât fascinează. Prezența ei în mass-media nu este ostentativă - este magnetică.
Ar fi greșit să credem că acesta este pur și simplu un rol extins în afara ecranului. Sigur, Wednesday i-a oferit Jennei Ortega un piedestal, dar ea este cea care a pus icoana acolo. Nu mai joacă rolul fetei gotice: îi redesenează contururile. Le reamintește unei noi generații că negritatea nu este sinonimă cu negativitatea, ci cu intensitatea, complexitatea și independența. A fi goth nu înseamnă să fugi de lume: înseamnă să refuzi să te diluezi în ea.

În interviurile sale, în tăcerile sale elocvente, în gesturile sale sobre, Jenna Ortega întruchipează o femeie gotică a secolului XXI: sensibilă, politică, estetică. Și dacă fata gotică era odată marginală, astăzi, datorită ei, se află în centrul unei renașteri culturale. Nu o tendință, ci un răspuns. O afirmare liniștită că frumusețea se poate naște din umbră și că individualitatea nu își cere niciodată scuze pentru că este profundă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
Grupul Prada a finalizat achiziția casei de modă Versace într-o tranzacție cash de 1,375 miliarde de dolari. Achiziția a fost realizată după obținerea tuturor aprobărilor de reglementare necesare, iar Capri Holdings, fostul proprietar al Versace, a precizat că fondurile obținute vor fi folosite pentru reducerea datoriilor.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Poate că nu ești membru al familiei regale, dar acum poți bea ca unul.
Miley Cyrus și Maxx Morando s-au logodit după patru ani de relație. Cei doi au participat luni seara la premiera mondială a producției „Avatar: Fire and Ash”, desfășurată la Los Angeles
Oul de Iarnă al familiei imperiale ruse, considerat unul dintre cele mai frumoase obiecte create de bijutierul Fabergé, a fost vândut cu prețul record de 22,9 milioane de lire sterline (26 milioane de euro) la o licitație organizată marți, 2 decembrie, la Londra de casa Christie's.
În timp ce Champs-Élysées se luminează pentru sezonul de iarnă, Swarovski inaugurează un pop-up captivant în Place de L'Etoile.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.
Deși locuiește de ani buni în America, Anastasia Soare a păstrat tradiția și gătește românește de sărbători, iar de pe masă nu lipsesc sarmalele.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Cristiano Ronaldo a vorbit deschis despre cum și-a cerut în căsătorie partenera și despre momentul emoționant creat de fiicele lor.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.