Cei care au sarcina de a identifica riscurile sunt, de asemenea, îngrijorați de o creștere a cazurilor de faliment, de un nivel ridicat al șomajului în rândul tinerilor și de atacuri cibernetice crescute care rezultă din mutarea muncii de la birou acasă, potrivit unui raport al World Economic Forum (WEF), Marsh & McLennan și Zurich Insurance Group.
Autorii au examinat aproape 350 de profesioniști cu risc ridicat de la companii mari din întreaga lume. Potrivit raportului, publicat marți, două treimi dintre respondenți au enumerat o recesiune globală prelungită drept „cel mai îngrijorător” risc cu care se confruntă companiile lor. Autorii raportului au evidențiat, de asemenea, o inegalitate crescută, o slăbire a angajamentelor climatice și utilizarea greșită a tehnologiei ca riscuri care apar din cauza pandemiei Covid-19.
Sondajul a fost realizat în primele două săptămâni ale lunii aprilie.
Agenții de decizie din întreaga lume încearcă acum să-și scoată economiile din slumpsurile induse de coronavirus, redeschiderea afacerilor, a școlilor și reluarea transporturilor, limitând în același timp riscul unui al doilea val de infecții care ar putea institui din nou carantina.
Fondul Monetar Internațional a declarat luna trecută că se așteaptă ca PIB-ul global să scadă cu 3% în 2020, cea mai adâncă scădere a economiei de la Marea Depresiune din anii 1930. „ Covid-19 a diminuat activitatea economică, a necesitat miliarde de dolari în pachete de răspuns și este probabil să provoace schimbări structurale ale economiei globale, deoarece țările planifică recuperarea și reînvierea”, au spus autorii raportului WEF.
FMI se așteaptă ca datoria publică din economiile dezvoltate să crească până la 122% din PIB în acest an de la 105% în 2019. O slăbire a pozițiilor fiscale din economiile majore a fost o îngrijorare pentru 40% dintre directorii chestionați, autorii raportului sugerând că cheltuielile de astăzi ar putea duce la o nouă eră de austeritate sau majorare de impozite.
„Cu presiuni semnificative asupra ocupării forței de muncă și a educației - peste 1,6 miliarde de elevi și studenți stau acasă din cauza unităților de învățământ închise - ne confruntăm cu riscul unei alte generații pierdute. Deciziile luate acum vor determina modul în care vor apărea riscuri sau oportunități.
În timp ce solidaritatea creată de pandemia coronavirusului oferă posibilitatea „construirii unor societăți mai coerente, mai incluzive și egale”, potrivit autorilor raportului, instabilitatea socială generată de inegalitatea crescută și șomajul reprezintă un risc emergent cu care se confruntă economiile globale.
Există deja dovezi care demonstrează că lucrătorii cu venituri mici și migranții sunt cei care afectează recesiunea economic. Raportul constată, de asemenea, că progresele înregistrate în ceea ce privește angajamentele pentru mediu s-ar putea opri.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.