Este ușor să vă deplasați , indiferent de zona în care locuiți în Dubai. Dar agenții imobiliari spun că potențialii cumpărători de lux își doresc ca anumite obiective din Emirate să se afle chiar lângă locuința lor – fie că este vorba despre o plajă cu nisip fin și ape turcoaz, un teren luxuriant de golf, o școală internațională de top sau cele mai tari restaurante din oraș.
Iată câteva dintre cele mai bune cartiere din care să alegeți dacă aveți în vedere să vă mutați în Dubai.
Dacă doriți o vilă retrasă, cu vedere la mare, unde să aveți acces direct la plajă, veți dori acest cartier. Palm Jumeirah este un arhipelag format din insule artificiale, unde veți găsi cea mai mare concentrare de vile de lux, care pot costa până la 150 milioane AED (40,8 milioane de dolari). Aici, este vorba doar de apropierea de mare și de socializare.
Agentul imobiliar care se ocupă cu tranzacțiile din această zonă spune că Palm Jumeirah „este combinația perfectă de la malul mării, cu vederi uimitoare, restaurant și hoteluri”. În curând, va dispune și de un centru comercial cu cinematograf, Nakheel Mall.
Dacă Palm este mai mult o destinație pentru familiile sofisticate, Centrul Dubaiului este exact opusul. O mulțime de cumpărători vor să aibă o locuință aici pentru apropierea de viața de noapte, în special în jurul Burj Khalifa și faimosul său spectacol de fântâni. „Nu este niciodată plictisitor să fii în centrul orașului”, spune un expert în imobiliare, care estimează că apartamentele de până la patru dormitoare încep de la 750.000 de dirhami, cu penthouse-uri de la 7 milioane de dirhami și vile cu patru dormitoare de la 3,5 milioane de dirhami. Dar cei cu dare de mână sunt dispuși să cheltuiască peste 40 de milioane de dirhami pentru o locuință aflată aproape de Burj Khalifa. „Toată lumea adoră să fie în preajma lui Burj Khalifa, în special tinerii.”
Emirates Hills este o comunitate închisă situată în Dubai, și este numit după Beverly Hills. Emirates Hills găzduiește în mare parte comunitatea de expatriați din Dubai și se adresează celor care caută o viață de familie mai liniștită. Rezidenții sunt printre cei mai bogați oameni din Emirate, Emirates Hills fiind printre primele comunități care s-a dezvoltat în Dubai, cu vile ultra-luxoase de 5 până la 8 dormitoare, care se adresează în mod deosebit familiilor cu mulți copii.
Una dintre cele mai noi comunități ale metropolei, Dubai Hills, este o abordare mai actual a Emirates Hills, o comunitate liniștită. Cartierul dispune de trei școli, un mall, numeroase parcuri și spații de distracție, destinate familiilor cu copii. Printre proprietățile scoase la vânzare se află atât apartamente cât și vile. Prețurile sunt estimate în jurul sumei de 1,5 milioane de dirhami pentru vile cu două trei camera și 21 de milioane de dirhami pentru conace cu peste 6 dormitoare.
S-ar putea să pară ciudat să te gândești la o comunitate care trăiește în mijlocul deșertului, dar Al Barari este un cartier „uimitor de frumos și pașnic .“ „Locația este mai mult în afara orașului, a fost construită pe baza faptului că este foarte verde, o oază, cu 60% din terenul pe care este construită comunitatea formată din grădini și copaci”, spun reprezentații unei agenții imobiliare din Dubai.
Cartierul dispune de aproape 200 de vile foarte mari, inclusiv proprietăți cu șase până la șapte dormitoare, de câtevba blocuri de apartamente moderne, elegante, aflate aproape de finalizare. Prețurile încep de la 8,5 milioane de dirhami.
Jumeirah Bay este un complex care conține trei zgârie-nori în Jumeirah Lake Towers. Turnurile sunt amplasate alături de unul dintre cele patru lacuri din proiectul mare Towers Lake Lake Jumeirah. Deoarece cartierul se află în faza de dezvoltare, comunitatea este una extreme de exclusivistă. Jumeirah Bay are vedere la Golf, iar clienții îl preferă pentru că are acces ușor la centrul Dubaiului.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.