Noua colecție celebrează stilul corporate și sofisticarea feminină. Zoë Kravitz, actriță și regizoare, a fost anunțată anul trecut drept brand ambasador pentru Jessica McCormack, un label de bijuterii londonez.
Campania „Rush Hour”, a cărei denumire este inspirată de numele celebrului film de acțiune/comedie din 1998, în care au jucat Jackie Chan și Chris Tucker, a fost filmată în interiorul emblematicei Senate House din districtul Bloomsbury al Londrei. Această locație cu arhitectură Art Deco a servit de asemenea drept decor pentru filme precum „No Time to Die” sau „The Dark Night”.
Jessica McCormack descrie colecția „Rush Hour” drept o linie de bijuterii menite să țină piept tensiunilor din sala de conferințe, dar și momentelor off-duty. Purtate fie cu blazere smart, fie cu jeanși și tricouri, piesele din cadrul acestei colecții își mențin eleganța, dovedind că bijuteriile fine pot fi purtate în orice context. Un omagiu adus femeilor din zona corporate, colecția îmbină designul contemporan cu un aer de female empowerment.
Colecția „Rush Hour” include 26 de piese cu prețuri începând de la 3.550 de dolari. Bijuteriile sunt realizate din aur alb și galben, cu accente din perle și diamante. Formele sunt fluide, sculpturale, mulându-se organic pe formele naturale ale corpului. Un standout al colecției este colierul „Curve Diamond Torque”, care include un diamant de 8,10 karate montat pe o bază din aur alb ce se curbează elegant de jur împrejurul gâtului.
La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.
Nicoleta Luciu a dispărut de pe micile ecrane după o scurtă reîntoarcere în showbiz. Însă fosta Miss România nu exclude o revenire.
Demi Moore a fost inclusă în prestigiosul top TIME 100 al celor mai influenți oameni din lume. Reacția ei sinceră și emoționantă a cucerit fanii din întreaga lume.
Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.
Designerul olandez calcă pe urmele erei colaborative și promite o gură de aer proaspătă radicală și îndrăzneață.
John Travolta, omagiu emoționant pentru fiul său Jett, la 33 de ani de la naștere
Mick Jagger și Melanie Hamrick sunt logodiți: „Suntem fericiți așa cum suntem”
”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND
Prada achiziționează Versace pentru 1,25 miliarde de euro: O mișcare strategică pe piața globală a luxului
Secretul formelor impecabile ale Melaniei Trump: Dieta și rutina de fitness
Regele Charles și regina Camilla, în vizită de stat în Italia: primul discurs al unui monarh britanic în Parlamentul italian
Designerul olandez calcă pe urmele erei colaborative și promite o gură de aer proaspătă radicală și îndrăzneață.
Prada achiziționează Versace pentru 1,25 miliarde de euro: O mișcare strategică pe piața globală a luxului
Christian Louboutin propune pentru colecția de nuntă de anul acesta designuri poetice, ce îmbină creativitatea cu craftsmanshipul și atemporalitatea cu actualitatea.
Noua campanie Miu Miu, condusă de Gigi Hadid, îmbină portretul clasic cu modernitatea artistică, celebrând matlasarea și feminitatea.
Casă de modă Mugler l-a numit pe designerul Miguel Castro Freitas director de creație, urmându-i astfel lui Casey Cadwallader.
Zoë Kravitz este starul celei mai noi campanii a casei de bijuterie Jessica McCormack, denumită „Rush Hour”.