Un duo de top. Miercuri, 3 august, Valentino a dezvăluit câteva fotografii din noua sa campanie toamnă-iarnă 2022-2023. O găsim pe Zendaya, muza brandului italian de doi ani. Iar lângă ea, un oaspete mai neașteptat: pilotul britanic de Formula 1 Lewis Hamilton, care și-a strecurat corpul atletic în vestiarul roz aprins al lui Valentino.
Toate fotografiile realizate de Michael Bailey-Gates arată look-uri monocrome, în nuanța Pink PP dezvoltată de directorul artistic Pierpaolo Piccioli. Astfel, o putem vedea pe Zendaya purtând o minirochie scurtă accesorizată cu mănuși, colanți și cizme cu platformă, sau chiar un costum supradimensionat. Aspecte roz pasional și absolut monocromatice.
La rândul său, Lewis Hamilton a îmbrăcat o cămașă și pantaloni capeline. Din nou, culoarea Pink PP nu lipsește. Fost ambasador al mărcii de ceasuri IWC sau chiar al gamei „Mex Expert” a L'Oréal Paris, pilotul de Formula 1 își îmbogățește astfel CV-ul de modă cu această campanie, servind trendului Barbiecore (inclusiv ideea este să se îmbrace toți în roz) care a făcut furori pe rețelele sociale de la show-ul lui Valentino de toamnă-iarnă 2022-2023.
Pierpaolo Piccioli și-a prezentat apoi Pink PP dezvoltat exclusiv pentru marca italiană. Într-un interviu pentru WWD, el a descris această culoare drept „îndrăzneață, puternică, fluidă și extravagantă”. „O nuanță pentru a rezuma tot ceea ce iubesc la modă și tot ceea ce aleg să reprezint: libertatea, un spațiu pentru a fi tu însuți, un simbol puternic pentru egalitate și iubire”, a adăugat el.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.