De o săptămână deja, contul de Instagram YSL Beauty dezvăluie, între postări și videoclipuri, mica sa revoluție în machiaj. Obiectul, negru și auriu, este îmbrăcat într-o piele elegantă, asemănătoare genților casei de modă. Și în niciun caz nu sugerează legătura sa cu machiajul.
Cu toate acestea, în videoclipul care dezvăluie structura obiectului, descoperim că acesta conține în interiorul său trei tuburi de pigmenți colorați. Dar departe de a fi un singur mediu, această inovație este de fapt un serviciu de personalizare a casei.
Ideea mărcii? Creați o multitudine de culori cu finisaj Velvet Cream Matte. „Am lucrat cu laboratorul pentru a ne asigura că oferim peste 1.000 de culori în fiecare univers de nuanțe YSL -„ roșu, portocaliu, nud, roz”, explică marca. Totul datorită unei aplicații conectate la aparat și care permite calibrarea pigmenților în funcție de nuanța dorită.
Un sistem de personalizare a rujului pe care l-am putut descoperi la alte mărci precum La Bouche Rouge sau în buticuri sau magazine (Estée Lauder la Galeriile Lafayette), dar care nu fusese niciodată oferit publicului larg direct în baia sa.
Această propunere interesantă a fost dezvăluită de grupul L'Oréal în cadrul Consumer Electronics Show. Din nefericire, pentru moment, gadgetul este disponibil doar pentru precomandă pentru Statele Unite.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.