Gadgetul este cea mai nouă inovație tehnologică de astăzi, scrie WWD. Xupermask, pronunțat „supermask”, este realizat în parteneriat cu compania de tehnologie și producție Honeywell International. Will.i.am și-a amintit și ziua exactă care i-a venit ideea.
„La 12 martie 2020, eram la Londra, simțindu-mă puțin nerăbdător să mă urc într-un avion pentru a mă întoarce în America și îmi fac griji când voi putea reveni în Marea Britanie, pentru că lucrez acolo”, și-a amintit el. Pe lângă faptul că este producător și compozitor, Will.i.am - născut William Adams - este jurat la „The Voice UK”. El este, de asemenea, fondatorul i.am +, o companie de tehnologie din L.A.
„Am spus: Hei, trebuie să facem o mască echipată cu filtre, astfel încât atunci când porți masca să nu te simți claustrofob (...) și să nu vă faceți griji că ochelarii ți se aburesc”, a continuat el.
Tehnologia portabilă a feței, lansată pe 8 aprilie, este realizată cu silicon de calitate medicală și o curea elastică reglabilă, cu trei ventilatoare cu dublă viteză și un sistem de filtrare creat de Honeywell („captarea particulelor de înaltă eficiență”), plus un sunet de anulare a zgomotului, un microfon, un sistem de andocare magnetic pentru căști, conectivitate Bluetooth și o baterie de șapte ore. Produs în două culori și dimensiuni, Xupermask se vinde la prețul de 299 USD și va fi disponibil în S.U.A., Canada, Marea Britanie și E.U. la Xupermask.com.
Primul prototip a fost realizat pe 20 aprilie anul trecut. Până în iunie, a doua versiune a fost finalizată, iar Honeywell a intrat în imagine în august.
Grecia renunță la carantina obligatorie pentru călătorii vaccinați și pentru cei care prezintă un test pentru Covid-19 negativ de pe piețele cheie ale turismului, inclusiv Europa, Marea Britanie și Statele Unite.
Bernard Arnault a arătat ce înseamnă să fii un magnat de lux, chiar și în contextul unei pandemii globale. Deși veniturile conglomeratului francez de lux LVMH au scăzut cu 17% în 2020, iar profiturile au scăzut cu 28%, averea sa a crescut.
După ani de yoga și activități concentrate pe întindere, revenim la antrenamente mai extreme, mai intense, care lucrează mușchii. Forțarea corpului tău să se autodepășească este în cele din urmă secretul longevității?
Privind înapoi la cele patru decenii de afaceri de succes în modă, nu mulți din industria modei, care este rapidă și uneori nemiloasă, pot face asta. Michael Kors este unul dintre ei.
Dacă ai strâns suficienți bitcoini - cea mai populară criptomonedă a momentului, probabil te încântă ideea de a cumpăra un penthouse de 18.000 de metri pătrați din Londra, care tocmai a fost scos la vânzare pentru aproximativ 244 milioane dolari la bursa curentă.
Primăvara și-a intrat în drepturi și trebuie să o întâmpinăm cum se cuvine. Manichiura curcubeu este tendința perfectă pentru acest sezon. La modă pe Instagram chiar acum, această manichiură ne amintește de culorile vii ale primăverii.
Lady Gaga marchează o nouă colaborare, de data aceasta cu marca de șampanie de prestigiu Dom Pérignon. Rezultatul este unul spectaculos și elegant, ilustrat printr-un clip video.
Insulele Maldive rămân o destinație de vacanță populară, chiar și în pandemie. Sectorul turismului reprezintă cel mai mare procent din PBI-ul acestei țări, prin urmare guvernul e hotărât să îi dea un impuls.
Estimat la peste 12 milioane de dolari, acest diamant alb impecabil de 100,94 carate va fi prezentat la licitația de la Geneva pe 12 mai. Un exemplar rar, de data aceasta nu din Africa, ci din câmpiile reci ale Rusiei.
Marca Karl Lagerfeld a scos la iveală roadele primei colaborări cu actrița, modelul și activista Amber Valletta, concentrându-se pe o serie de accesorii etice și eco-responsabile.
Julia Roberts este noua imagine a Chopard, începând cu cea mai recentă campanie Happy Sport a mărcii, care marchează lansarea unui ceas Happy Sport în ediție limitată. Piesa aduce un omagiu originalului din 1993.
Un mic paradis sălbatic în largul coastei Italiei, Pantelleria este în centrul atenției datorită unei cărți de călătorie produsă de fotograful Bastien Lattanzio.
Insulele Maldive rămân o destinație de vacanță populară, chiar și în pandemie. Sectorul turismului reprezintă cel mai mare procent din PBI-ul acestei țări, prin urmare guvernul e hotărât să îi dea un impuls.
Un mic paradis sălbatic în largul coastei Italiei, Pantelleria este în centrul atenției datorită unei cărți de călătorie produsă de fotograful Bastien Lattanzio.
Malta va plăti până la 100 de euro turiştilor care decid să-şi petreacă vacanţa de vară în această ţară, o măsură prin care autorităţile malteze doresc să sprijine sectorul turistic în plină pandemie de coronavirus şi pentru care a alocat 3,5 milioane €.
Când Muzeul Înghețatei (MOIC) a deschis primul pop-up în New York în urmă cu cinci ani, biletele s-au epuizat mai repede decât poți spune „Am un al doilea stomac pentru deserturi”. În curând a obținut o listă de așteptare de 200.000 de oameni.
Pe 9 aprilie, vizitatorii au putut din nou să meargă să vadă cele mai bune colecții de mașini franceze aflate sub un singur acoperiș.
Palatul Buckingham va fi deschis vizitatorilor în această vară. Puteți chiar să planificați un picnic pe terenul Palatului.