Whisky-ul Macallan și Bentley costă mai mult decât o mașină nouă

Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.

Această sticlă de 50.000 de dolari a fost concepută în colaborare cu producătorul britanic de automobile Bentley Motors și, deși nu putem vorbi despre calitatea whisky-ului , designul este destul de uimitor.

A trecut mai bine de un an de când The Macallan a anunțat un parteneriat cu producătorul britanic de automobile de lux Bentley pentru lansarea unui whisky single malt produs în ediție limitată denumit „The Horizon”. Creat pentru a celebra cea de-a 200-a aniversare a The Macallan, acesta este prezentat într-un recipient orizontal personalizat, dotat cu un detaliu unic de răsucire la 180 de grade. Decantorul unic fost proiectat și realizat în colaborare cu Bentley Motors.

Reunind interesele comune împărtășite în materie de inovație, măiestrie și creativitate, recipientul aduce un omagiu conceptului „Six Pillars” al companiei The Macallan prin încorporarea a șase materiale, inclusiv un recipient de sticlă personalizat, înfășurat într-o panglică de aluminiu „proiectată cu precizie conform standardelor exigente ale Bentley” și îmbrăcat într-o sculptură din piele fină de culoare castanie, cu conținut redus de carbon. În plus, un cadru din cupru reciclat, incrustații din lemn de stejar și furnirul Bentley Crown Cut Walnut completează recipientul. A șasea și ultima componentă este whisky-ul scoțian single malt din interiorul vasului, care a fost creat exclusiv pentru The Macallan Horizon.

Creat pentru a surprinde esența Bentley printr-un „gust complex și îndrăzneț”, acest whisky exclusivist a fost creat de către Kirsteen Campbell, Master Whisky Maker la The Macallan. Pentru a crea acest single malt, au fost selectate șase butoaie de stejar de sherry de primă umplere din stocurile de maturare de la The Macallan Estate. Fiecare butoi își adaugă propriul caracter pentru a crea o „intensitate incomparabilă de aromă, textură și culoare naturală”.

The Macallan Horizon este limitat la doar 700 de sticle la nivel mondial, fiecare dintre ele având un preț impresionant de 50.000 de dolari. Acest lucru îl face mai scump decât un Tesla Model 3, dar nu este deloc o surpriză. Whisky-ul single malt în ediție limitată este disponibil la vânzare acum la Macallan Estate Boutique și la anumiți distribuitori.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Mădălina Ghenea, apariție de senzație la un eveniment din Italia

Mădălina Ghenea a stârnit valuri pe rețelele sociale cu o apariție superbă pe contul de Instagram.

Jonathan Anderson a fost numit director artistic al Dior pentru bărbați

La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.

Nicoleta Luciu, revenire spectaculoasă la TV

Nicoleta Luciu a dispărut de pe micile ecrane după o scurtă reîntoarcere în showbiz. Însă fosta Miss România nu exclude o revenire.

Demi Moore, inclusă în TIME 100

Demi Moore a fost inclusă în prestigiosul top TIME 100 al celor mai influenți oameni din lume. Reacția ei sinceră și emoționantă a cucerit fanii din întreaga lume.

McQueen dezvăluie o colecție-capsulă de clutch-uri de seară, undeva între sculptură și seducție couture

Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.

Duran Lantink a fost numit director artistic al casei Jean Paul Gaultier

Designerul olandez calcă pe urmele erei colaborative și promite o gură de aer proaspătă radicală și îndrăzneață.

John Travolta, omagiu emoționant pentru fiul său Jett, la 33 de ani de la naștere

John Travolta, omagiu emoționant pentru fiul său Jett, la 33 de ani de la naștere

Mick Jagger și Melanie Hamrick sunt logodiți: „Suntem fericiți așa cum suntem”

Mick Jagger și Melanie Hamrick sunt logodiți: „Suntem fericiți așa cum suntem”

EROS RAMAZZOTTI REVINE LA BUCUREȘTI ÎN 2026

EROS RAMAZZOTTI REVINE LA BUCUREȘTI ÎN 2026

”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND

”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND

Prada achiziționează Versace pentru 1,25 miliarde de euro: O mișcare strategică pe piața globală a luxului

Prada achiziționează Versace pentru 1,25 miliarde de euro: O mișcare strategică pe piața globală a luxului

Secretul formelor impecabile ale Melaniei Trump: Dieta și rutina de fitness

Secretul formelor impecabile ale Melaniei Trump: Dieta și rutina de fitness

Bowmore ARC-54, inspirat de un hypercar Aston Martin

Bowmore a lansat cel de-al doilea produs din gama ARC, având ca sursă de inspirație un hypercar Aston Martin. Denumit ARC-54, acest whisky special este un apogeu al colaborării celor două mărci, începută în urmă cu aproximativ trei-ani.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Spectacol electrizant, de viteză și sunet, cu Porsche și David Guetta

Celebrul DJ și producător David Guetta joacă într-o nouă campanie electrizantă a Porsche Middle East and Africa.

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Richard Mille și Ferrari lansează un ceas de 1,5 milioane de dolari

Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.

hourglass_full 25 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Cincoro Tequila și AC Milan prezintă o sticlă în ediție limitată

Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.

hourglass_full 26 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Lamborghini lansează un cărucior pentru copii

Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Formula 1 și Puma tocmai au lansat o nouă linie de îmbrăcăminte inspirată de motorsport

Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL