Această sticlă de 50.000 de dolari a fost concepută în colaborare cu producătorul britanic de automobile Bentley Motors și, deși nu putem vorbi despre calitatea whisky-ului , designul este destul de uimitor.
A trecut mai bine de un an de când The Macallan a anunțat un parteneriat cu producătorul britanic de automobile de lux Bentley pentru lansarea unui whisky single malt produs în ediție limitată denumit „The Horizon”. Creat pentru a celebra cea de-a 200-a aniversare a The Macallan, acesta este prezentat într-un recipient orizontal personalizat, dotat cu un detaliu unic de răsucire la 180 de grade. Decantorul unic fost proiectat și realizat în colaborare cu Bentley Motors.
Reunind interesele comune împărtășite în materie de inovație, măiestrie și creativitate, recipientul aduce un omagiu conceptului „Six Pillars” al companiei The Macallan prin încorporarea a șase materiale, inclusiv un recipient de sticlă personalizat, înfășurat într-o panglică de aluminiu „proiectată cu precizie conform standardelor exigente ale Bentley” și îmbrăcat într-o sculptură din piele fină de culoare castanie, cu conținut redus de carbon. În plus, un cadru din cupru reciclat, incrustații din lemn de stejar și furnirul Bentley Crown Cut Walnut completează recipientul. A șasea și ultima componentă este whisky-ul scoțian single malt din interiorul vasului, care a fost creat exclusiv pentru The Macallan Horizon.
Creat pentru a surprinde esența Bentley printr-un „gust complex și îndrăzneț”, acest whisky exclusivist a fost creat de către Kirsteen Campbell, Master Whisky Maker la The Macallan. Pentru a crea acest single malt, au fost selectate șase butoaie de stejar de sherry de primă umplere din stocurile de maturare de la The Macallan Estate. Fiecare butoi își adaugă propriul caracter pentru a crea o „intensitate incomparabilă de aromă, textură și culoare naturală”.
The Macallan Horizon este limitat la doar 700 de sticle la nivel mondial, fiecare dintre ele având un preț impresionant de 50.000 de dolari. Acest lucru îl face mai scump decât un Tesla Model 3, dar nu este deloc o surpriză. Whisky-ul single malt în ediție limitată este disponibil la vânzare acum la Macallan Estate Boutique și la anumiți distribuitori.
Mădălina Ghenea a stârnit valuri pe rețelele sociale cu o apariție superbă pe contul de Instagram.
La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.
Nicoleta Luciu a dispărut de pe micile ecrane după o scurtă reîntoarcere în showbiz. Însă fosta Miss România nu exclude o revenire.
Demi Moore a fost inclusă în prestigiosul top TIME 100 al celor mai influenți oameni din lume. Reacția ei sinceră și emoționantă a cucerit fanii din întreaga lume.
Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.
Designerul olandez calcă pe urmele erei colaborative și promite o gură de aer proaspătă radicală și îndrăzneață.
John Travolta, omagiu emoționant pentru fiul său Jett, la 33 de ani de la naștere
Mick Jagger și Melanie Hamrick sunt logodiți: „Suntem fericiți așa cum suntem”
”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND
Prada achiziționează Versace pentru 1,25 miliarde de euro: O mișcare strategică pe piața globală a luxului
Secretul formelor impecabile ale Melaniei Trump: Dieta și rutina de fitness
Bowmore a lansat cel de-al doilea produs din gama ARC, având ca sursă de inspirație un hypercar Aston Martin. Denumit ARC-54, acest whisky special este un apogeu al colaborării celor două mărci, începută în urmă cu aproximativ trei-ani.
Celebrul DJ și producător David Guetta joacă într-o nouă campanie electrizantă a Porsche Middle East and Africa.
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.