Compania austriacă face astfel un nou pas pentru a promova practici de producție și de consum durabile, și de transformare a modului în care oamenii beau apă, printr-o hidratare delicioasă și rapidă, caldă sau rece, alături de jucătorul de tenis desăvârșit, Novak Djokovic, care este ambasador global al brandului și totodată unul dintre investitori.
Spre bucuria fanilor, termosul vine într-un design elegant, ca o alternativă sustenabilă și mai sănătoasă de hidratare, pe care o pot folosi atât în confortul casei, dar și în deplasare. Are capacitatea de a păstra băutura rece ca gheața timp de 24 de ore, iar caldă, de la 6 până la 12 ore. Având pereți dubli, fiind izolat în vid, ușor de curățat și în același timp rezistent la scurgeri datorită închiderii etanșe, termosul poate păstra gustul autentic al apei. Este conceput cu mâner pentru transport și prindere, devenind astfel un accesoriu care atrage toate privirile atât la antrenament, cât și la plimbare. În tonuri de verde, gri sau albastru, termosul este disponibil pentru comandă pe website-ul Waterdrop Romania.

„Credem cu tărie în puterea exemplului, iar figurile iconice și numele cu renume ne vor oferi întotdeauna acel declic de care avem nevoie pentru a deprinde un nou obicei, iar ulterior, depinde de determinarea fiecăruia cum reușim să îl transformăm într-un comportament sănătos din toate punctele de vedere – adevărata schimbare începe cu noi”, a declarat Katerina Navratilova – CEO Waterdrop CEE.
Influența lui Djokovic depășește lumea tenisului, astfel că termosurile multifuncționale din oțel inoxidabil „ascund” atât îndemnul „Hidratează-te ca un profesionist!”, dar și efortul comun de a proteja resursele planetei, în ton cu adoptarea unui stil de viață sănătos.
Mai mult, prin alegerea unui recipient reutilizabil, în detrimentul celor din plastic, consumatorii pot contribui semnificativ la reducerea amprentei personale de CO2. Totodată, folosind cuburile de hidratare de la waterdrop, aceștia își pot îmbogăți apa cu cele mai bune extracte de fructe și de plante, vitamine și antioxidanți, bucurându-se de o experiență intensă și diferită de hidratare.
Prin această lansare, Waterdrop subliniază încă o dată preocuparea sa pentru protecția mediului, ca parte dintr-o strategie mai amplă de acțiuni adoptate în direcția sustenabilității. Implicarea scale-up-ului austriac în lumea sportului vine astfel și ca o promisiune ambițioasă de susținere a sănătății oamenilor, de la profesioniști la amatori, de la entuziaști la suporteri.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
Averea globală a miliardarilor a crescut în 2025. Aceștia încheie anul cu 15,8 trilioane de dolari, cea mai mare cifră înregistrată vreodată. Peste 190 de persoane s-au alăturat clubului miliardarilor din întreaga lume în 2025.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
Grupul Prada a finalizat achiziția casei de modă Versace într-o tranzacție cash de 1,375 miliarde de dolari. Achiziția a fost realizată după obținerea tuturor aprobărilor de reglementare necesare, iar Capri Holdings, fostul proprietar al Versace, a precizat că fondurile obținute vor fi folosite pentru reducerea datoriilor.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.
Poate că nu ești membru al familiei regale, dar acum poți bea ca unul.
În timp ce Champs-Élysées se luminează pentru sezonul de iarnă, Swarovski inaugurează un pop-up captivant în Place de L'Etoile.
Această colecție rafinată și luminoasă se dezvăluie acolo unde stilul italian se îmbină cu bijuterii excepționale.
Primul SUV de la McLaren va fi lansat în 2028. Producătorul de supermașini are în lucru un SUV hibrid, pe lângă lansarea hipermașinii W1 anul viitor.