Sony NW-WM1ZM2 este succesorul Walkman-ului NW-WM1Z care a apărut în 2016. Playerul de muzică nu este doar placat cu aur, ci costă la fel de mult ca metalul prețios. Deși prețul global nu a fost încă anunțat, acesta poate avea un preț în jurul valorii de 4500 de dolari, ceea ce îl face mult mai scump decât concurența.
Walkman-ul este capabil să redea fișiere MP3 și AAC, dar și fișiere Flac codate la 96 kHz. Datorită algoritmului DSEE, folosit și pe anumite căști și căști Sony, poate, de asemenea upscaler calitatea fișierelor foarte comprimate pentru a emula calitatea CD-ului pe 16 biți la 44,1 sau 48 kHz.
Pe noul player vom găsi un ecran tactil de 5 inci și o priză pentru căști asociată unui amplificator digital pentru a permite ascultarea cu căști Hi-Fi. Este echipat, de asemenea, și cu mufe USB-C pentru reîncărcarea sau transferul muzicii de la un computer, precum și conectivitate Wi-Fi pentru a permite descărcarea muzicii și instalarea aplicațiilor.
Pentru că livrează Android pot profita și de serviciile de streaming de muzică.
Sony NW-WM1ZM2 arată ca un smartphone premium care a apărut cu un deceniu în urmă. Șasiul dispozitivului este fabricat din cupru de înaltă calitate, placat cu aur, fără oxigen, care, potrivit Sony, oferă noului Walkman „sunetul acustic natural unic”. Conductivitatea și rezistența materialului conferă, de asemenea, o performanță audio „de neegalat” playerului muzical portabil, în timp ce rigiditatea acestuia permite un „sunet clar și expansiv, astfel încât să puteți experimenta fiecare instrument ca și cum ar fi interpretat live”.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.