În timp ce pregătește marca germană pentru bursă, Volkswagen, compania-mamă a Porsche, a anunțat gama de prețuri pentru acțiuni, evaluând compania la 78 de miliarde de dolari, potrivit unui nou raport al The Wall Street Journal.
Vânzarea publică, combinată cu vânzarea privată a acțiunilor Porsche către cel mai mare investitor al VW, ar putea strânge în total 19,5 miliarde de dolari.
Listarea la bursă este stabilită pentru 29 septembrie. Un sfert din acțiunile Porsche vor fi vândute cu 76,50 până la 82,50 euro. În total, VW a creat 911 milioane de acțiuni Porsche. Acestea sunt împărțite în mod egal între acțiunile preferențiale fără drept de vot și acțiunile ordinare cu drept de vot. Aproximativ 25% din acestea din urmă vor fi vândute către Porsche SE, care este deținută de moștenitorii lui Ferdinand Porsche.
Aceasta este prima dată când acțiunile Porsche vor fi disponibile publicului de când Volkswagen a achiziționat compania în 2012. Dar vânzarea privată către Porsche SE oferă în esență acelei entități controlul mărcii. Cu 25% plus o cotă din acțiunile cu drept de vot ale Porsche, familia Porsche va avea o majoritate blocantă în reuniunile consiliului de administrație și la adunarea generală anuală.
Fondurile strânse prin IPO vor fi folosite pentru a ajuta Porsche să facă tranziția pe piața mașinilor electrice, a declarat directorul financiar al Volkswagen, Arno Antlitz, potrivit WSJ . Porsche urmărește ca vehiculele electrice să reprezinte 25% din vânzările sale până în 2026, iar VW construiește în prezent cel puțin șase fabrici de baterii doar în Europa. Și până în 2035, toate mașinile noi vândute în UE vor trebui să fie vehiculate de vehicule electrice, precum și în California .
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.