Ultima noutate a lui Richard Branson este o configurație de lounge pe care o numește The Booth, care va fi prezentată pe „flota de agrement” a aeronavei Airbus 350-1000 reconfigurată a transportatorului.
Pentru a fi lansat pe anumite rute care zboară către destinații populare de vacanță, cum ar fi Caraibe și Orlando, Florida, „The Booth” este încapsulat de două monitoare cu ecran tactil de 27 de inch, permițând clienților o fereastră spre experiențe complet captivante.
Noua zonă de relaxare va fi amplasată în spatele cabinei clasei superioare la al doilea set de uși de pe Airbus A350-1000. În timp ce „The Booth” va evolua în timp, conținutul său inițial va include o galerie de artă digitală cu artiști emergenți în coada și burta aeronavei. În plus, va include și două mufe audio Bluetooth pentru ca clienții să conecteze căștile la sunetul monitorului.
„Suntem renumiți pentru spațiile noastre sociale de la bord, iar introducerea The Booth ridică propunerea clienților pentru călătorii noștri de agrement la noi culmi. Ne place să creăm experiențe deosebit de diferite, motiv pentru care ne dezvoltăm întotdeauna ideile pentru a oferi ceva diferit și interesant în aer și pe teren.”, a declarat Corneel Koster, Chief Customer and Operations Officer la Virgin Atlantic.
În 2017, Emirates lansase un serviciu similar sub forma unui bar de afaceri renovat pe Airbus A380. În ceea ce privește noul serviciu Virgin Atlantic, acesta va fi oferit mai întâi clienților care călătoresc între Heathrow și Orlando, primul zbor fiind programat în prezent pentru decembrie 2021.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.