Potrivit studiilor, resveratrolul din vinul roşu poate acţiona ca un antioxidant foarte puternic şi poate chiar curăţa pielea dacă este folosit în combinaţie cu alte medicamente antiacneice care se pot procura fără prescripţie medicală.
Cu toate acestea, există specialişti care au dubii cu privire la eficienţa băii efective în vin. Doctorul Richard Semba, care a realizat de curând o cercetare despre beneficiilor vinului roşu, a declarat pentru New York Magazine că „are suficiente informaţii cu privire la absorbţia cutanată a resveratrolului”, dar că îşi imaginează că nu este foarte posibil acest lucru.
Pe de altă parte, este cunoscut faptul că baia în vin, datorită proprietăţilor antioxidante ale vinului şi a exfoliantului tonifiant pe bază de seminţe de struguri care se aplică după baie, poate elimina impurităţile şi celulele moarte din piele şi o poate lăsa hrănită, hidratată, luminoasă şi catifelată.
„Vinul conţine resveratrol, care este cunoscut a fi un antioxidant puternic şi folositor pentru tratarea arsurilor solare şi a efectelor îmbătrânirii”, spune dermatologul Jason Emer. „Şi alţi polifenoli (precum taninurile) care sunt foarte comuni la vin pot fi folositori pentru îmbătrânire şi inflamaţii, după cum s-a crezut că pot combate radicalii liberi şi că pot scădea riscul cancerului atunci când vinul este băut. Pentru a avea un efect pe termen lung, aceştia ar trebui să fie aplicaţi în mod constant”.
Vinoterapia mai este cunoscută şi pentru efectul de reducere a celulitei, îmbunătăţirea circulaţiei şi revitalizarea corpului datorită ingredientului său cheie, care este uleiul din seminţe de struguri.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.