Cine a spus că tot ce poți face sub o pătură de stele este un sărut sau un somn? Restaurantul rafinat Space 220 ne oferă muritorilor șansa de a mânca mese excelente în compania familiei noastre, cu vederi spectaculoase, datorită ferestrelor mari. Acestea din urmă vă permit să vă bucurați de același spectacol spațial pe care astronauții îl văd de la Stația Spațială Internațională.
Restaurantul este amplasat lângă atracția Mission: SPACE din parcul tematic EPCOT aflat în Florida, iar unul dintre cele mai importante puncte de atracție al acestuia este primul ascensor spațial. Locul este denumit Space 220 datorită altitudinii la care ISS înconjoară Pământul.
„Vei călători cu primul lift spațial până la 220 de mile deasupra Pământului. În zona de luat masa cu vedere la planeta Pământ veți avea șansa să savurați o masă delicioasă de pe orbita planetei”, a declarat Zach Riddley, CEO Disney Imagineer.
Riddley a adăugat: „Space 220 este un plus perfect pentru EPCOT, care continuă moștenirea povestirii noastre originale - experiențe fantastice înrădăcinate în știința reală și concepute cu o gamă de experți de talie mondială care te face să te întrebi „cum au făcut asta?!” Acest loc este în afara lumii din mai multe motive decât decorul său și oferă priveliști incomparabile. Restaurantul are peste 1.000 de sticle de cele mai bune vinuri din lume și o gamă largă de bere artizanală. Veți fi transportat și într-o lume uimitoare a bucătăriei de inspirație internațională.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.