de modă, care a reușit să devină un fenomen în anii 2000, a durat din 1995 până în 2018 și a reușit să facă multe modele celebre. Evident, motivul acestui mare interes pentru prezentările de modă live ale brandului nu au fost doar modelele preferate în lenjerie frumoasă de designer, ci și spectacolele artiștilor care au însoțit spectacolele. Cu toate acestea, în urma criticilor grele la adresa folosirii modelelor foarte slabe și în mare parte albe, prezentarea de modă și-a pierdut audiența. După ce oficialii înalți ai companiei au anunțat că spectacolul nu va include modele transgender sau plus-size, anularea sa nu a reprezentat o mare surpriză.
Recent, Victoria's Secret, care s-a concentrat în primul rând pe problemele de abilitare a femeilor, lucrând cu diferite modele pentru a-și îmbunătăți reprezentarea corpului și adăugând mai multe femei în consiliul său, continuă să ia măsuri pentru a deveni centrul atenției prin restabilirea imaginii sale.
Prezentarea de modă Victoria's Secret, reînnoită pentru a-și reabilita numele după o pauză de 4 ani, revine așa cum era planificat pentru a fi mai mare, mai îndrăzneață și mai incluzivă ca niciodată la sfârșitul anului 2023. Timothy Johnson, director financiar al Victoria's Secret, a sugerat în punctele principale ale revenirii spectacolului și, deși subliniind că de data aceasta, cu siguranță vor evidenția calitățile unice ale femeilor, el sugerează că acestea pot compromite farmecul lor de altădată.
Turneul mondial Victoria's Secret va avea loc în direct, dar va include și creații exclusive Victoria's Secret sub forma unui lungmetraj documentar, precum și prezentări de la designeri, artiști, dansatori și muzicieni din întreaga lume, așa cum era de așteptat. Documentarul va avea premiera în septembrie și, potrivit comunicatului de presă, spectacolul va fi difuzat în flux internațional și va culmina cu un eveniment de modă plin de viață în toamna viitoare.
Principala diferență dintre vechile spectacole Victoria's Secret și Turneul Mondial din 2023 va fi legată cu siguranță de schimbarea perspectivei de la privirea masculină la „lentila feminină”. Având în vedere toate reinventările și procesele de restructurare a mărcii, putem observa că femeile nu vor mai fi doar obiectele plăcerii pentru public, ci vor fi și subiectele acesteia. Astfel, ne așteptăm să urmărim o emisiune care inovează în ceea ce este „sexy” și celebrează diferitele frumuseți feminine. De asemenea, probabil că vom vedea fețe noi mai degrabă decât „îngerii” originali, inclusiv Bella și Gigi Hadid, Adriana Lima si Gisele Bundchen.
Cher este acuzată de angajarea a patru bărbați pentru a răpi fiul său, Elijah Blue Allman, dintr-un hotel din New York.
Rolls-Royce-urile pot fi construite în Marea Britanie, dar inspirația pentru cel puțin un exemplu vine din Italia.
Trojena a prințului moștenitor MBS, stațiunea de schi futuristă din deșert, se conturează într-o destinație promițătoare și cu o viteză vertiginoasă. După Chedi Trojena, Neom va primi nu una, ci două proprietăți hoteliere de lux de la Marriott International, Inc. - primul W Hotel din Arabia Saudită și o proprietate JW Marriott.
Shakira riscă un al doilea proces în Spania, după ce a fost acuzată că ar datora autorităţilor fiscale de la Madrid aproape 6,7 milioane de euro, informează DPA.
Simone Rocha va fi următorul designer care va crea spectacolul Haute Couture al lui Jean Paul Gaultier, care va fi prezentat la Paris în ianuarie 2024.
Gândiți-vă la cel mai excepțional brand în materie de bagaje de lux, apoi cel mai emblematic atunci când vorbim de bijuterii. Împreună, RIMOWA și Tiffany & Co. dezvăluie o colecție de călătorii unică și de ultimă oră, cu trei piese iconice.
După numeroase zvonuri de la Taylor Swift la Bad Bunny, s-a confirmat că Usher va fi principalul artist care va cânta în pauză la Super Bowl din 2024.
Un parteneriat între grupul de lux Majestas, ceasornicarul Jacob & Co. și Primavera Investments este programat să întreacă râvnitul card negru American Express Centurion.
Într-o colaborare inedită de acest fel, brandul italian de lux Dolce & Gabbana și renumita companie de stil de viață pentru gameri Razer și-au unit mâinile.
Faimoasa vilă de la Lacul Como, pe care actorul american George Clooney o deține de 21 de ani, este scoasă la vânzare. Prețul său de vânzare ar putea fi de zece ori mai mare, comparativ cu cel de cumpărare, din 2002.
Premieră în România: Concert „DISNEY 100” pe 2 noiembrie la Sala Palatului
Spune-mi dacă ai mai auzit-o pe asta: Tiger Woods și Justin Timberlake intră într-un bar...
Geanta LV GO-14 reprezintă o creație remarcabilă în cadrul moștenirii de articole din piele a lui Louis Vuitton.
Stilul bancher revine. O trăsătură de caracter pe care ne va plăcea să o afirmăm.
Ferragamo colaborează cu Galeria Uffizi pentru campania sa de toamnă/iarnă 2023 intitulată „Noua renaștere a lui Ferragamo”, fotografiată de Tyler Mitchell.
Rochia cu ciucuri Givenchy, purtată de actriță în comedia lui Blake Edwards, va fi oferită celui mai mare ofertant, în perioada 6 – 8 septembrie 2023, la Beverly Hills în cadrul unei vânzări online.
În comparație cu mărcile tradiționale de lenjerie, Skims și-a menținut un impuls puternic de la lansare și demonstrează că potențialul de afaceri al familiei Kardashian este în creștere.
De-a lungul ambelor sarcini, Rihanna – probabil cea mai elegantă mamă din lume – a dovedit că stilul în timpul sarcinii poate fi extrem de modern. Având în vedere că în prezent așteaptă al doilea copil cu A$AP Rocky, se poate spune că este o maestră a stilului unei mame.