de modă, care a reușit să devină un fenomen în anii 2000, a durat din 1995 până în 2018 și a reușit să facă multe modele celebre. Evident, motivul acestui mare interes pentru prezentările de modă live ale brandului nu au fost doar modelele preferate în lenjerie frumoasă de designer, ci și spectacolele artiștilor care au însoțit spectacolele. Cu toate acestea, în urma criticilor grele la adresa folosirii modelelor foarte slabe și în mare parte albe, prezentarea de modă și-a pierdut audiența. După ce oficialii înalți ai companiei au anunțat că spectacolul nu va include modele transgender sau plus-size, anularea sa nu a reprezentat o mare surpriză.
Recent, Victoria's Secret, care s-a concentrat în primul rând pe problemele de abilitare a femeilor, lucrând cu diferite modele pentru a-și îmbunătăți reprezentarea corpului și adăugând mai multe femei în consiliul său, continuă să ia măsuri pentru a deveni centrul atenției prin restabilirea imaginii sale.
Prezentarea de modă Victoria's Secret, reînnoită pentru a-și reabilita numele după o pauză de 4 ani, revine așa cum era planificat pentru a fi mai mare, mai îndrăzneață și mai incluzivă ca niciodată la sfârșitul anului 2023. Timothy Johnson, director financiar al Victoria's Secret, a sugerat în punctele principale ale revenirii spectacolului și, deși subliniind că de data aceasta, cu siguranță vor evidenția calitățile unice ale femeilor, el sugerează că acestea pot compromite farmecul lor de altădată.
Turneul mondial Victoria's Secret va avea loc în direct, dar va include și creații exclusive Victoria's Secret sub forma unui lungmetraj documentar, precum și prezentări de la designeri, artiști, dansatori și muzicieni din întreaga lume, așa cum era de așteptat. Documentarul va avea premiera în septembrie și, potrivit comunicatului de presă, spectacolul va fi difuzat în flux internațional și va culmina cu un eveniment de modă plin de viață în toamna viitoare.
Principala diferență dintre vechile spectacole Victoria's Secret și Turneul Mondial din 2023 va fi legată cu siguranță de schimbarea perspectivei de la privirea masculină la „lentila feminină”. Având în vedere toate reinventările și procesele de restructurare a mărcii, putem observa că femeile nu vor mai fi doar obiectele plăcerii pentru public, ci vor fi și subiectele acesteia. Astfel, ne așteptăm să urmărim o emisiune care inovează în ceea ce este „sexy” și celebrează diferitele frumuseți feminine. De asemenea, probabil că vom vedea fețe noi mai degrabă decât „îngerii” originali, inclusiv Bella și Gigi Hadid, Adriana Lima si Gisele Bundchen.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.
Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.
Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.
Alina Puşcău a vorbit deschis despre zvonurile care au circulat ani la rând în presa internațională, potrivit cărora ar fi avut o relație cu Leonardo DiCaprio.
Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.
Gigi Hadid și Bradley Cooper s-au afișat oficial ca un cuplu, într-o postare pe Instagram.
Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.
Simona Halep s-a mutat din România, după câteva luni de când a anunțat că se retrage definitiv din tenis.
Hermès a anunțat planuri de a majora prețurile tuturor produselor vândute în Statele Unite, pentru a contracara greutatea noilor tarife impuse de președintele Donald Trump.
Casa de modă franceză a dezvăluit o colecție luminoasă la Villa d'Este, care combină glamourul și dolce vita.
Vedeta serialului „Emily in Paris” a creat o colecție de vară șic și însorită pentru fiecare escapadă la mare.
Louis Vuitton Resort 2025: O odă însorită a luxului, purtată de Zendaya.
Rapperul american devine imaginea lui Chanel și promovează noua campanie de ochelari.
La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.
Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.