Victoria lui Emmanuel Macron la alegerile prezidențiale din Franța de duminică nu a fost doar o victorie pentru viziunea tânărului președinte despre Franța și rolul său în lume, sau centrism față de extrema dreaptă. A fost, de asemenea, o victorie pentru modă, în special pentru haute fashion, și rolul pe care îl joacă în reflectarea culturii și moștenirii franceze în lume.
Dacă aveți îndoieli, luați în considerare pur și simplu ținuta de seara electorală a lui Brigitte Macron: o jachetă Louis Vuitton bleumarin decupată, făcută pe comandă, cu detalii militare argintii și pantaloni asorți, perfect coordonate cu costumul bleumarin al soțului ei. A fost o alegere care a reflectat frontul unic al cuplului, precum și câmpul de luptă ideologic în care au devenit alegerile. Și a acționat ca un semnal subtil de la o administrație înclinată către marile afaceri și piața liberă că acele relații vor continua să înflorească în al doilea mandat.
La urma urmei, luxul l-a încântat pe Emmanuel Macron încă de la prima sa candidatură la președinție, în 2017, iar Louis Vuitton a fost marca preferată de soția sa de când a devenit prima doamnă.
Deși a purtat alte mărci franceze, inclusiv Balmain și Alexandre Vauthier, cuplul a fost adesea văzut în ținute create de casa Louis Vuitton. Brigitte Macron a purtat Louis Vuitton în multe dintre momentele sale cele mai importante. A purtat Louis Vuitton la prima inaugurare a soțului ei, în 2017, dar și de Ziua Franței în 2017, 2018, 2019 și 2020. Tot Louis Vuiiton a ales să îmbrace și la cine de stat în țară și în străinătate, inclusiv cina de stat din 2018 găzduită de președintele Donald Trump în onoarea lui Macron.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.