Între retailerul online de lux Mytheresa și casa de modă italiană Versace existăă o poveste care funcționează.
Împreună, cei doi au colaborat în jurul unei colecții capsule exclusive , care ne face să ne dorim ca vara să vină mai repede.
La prima vedere, tonul este dat: rochii pline de farmec și sexy, imprimeuri ale casei de lux, mulași și sandale înalte, logo-uri Medusa. Ne imaginăm deja că alunecăm într-una dintre piesele colecției pentru a îmbrățișa spiritul dolce vita caracteristic Italiei.
Fidel esteticii feminine și puternice a casei, Versace a conceput o colecție capsulă de 41 de piese reinterpretând siluetele, culorile și detaliile iconice Versace. Aici găsim o estetică fidelă lui Versace: cea a unei femei feminine și puternice, a cărei silueta măgulitoare și abil proporționată atrage toate privirile.
Rochii și fuste mini, body și jambiere sculptate, topuri decupate, sandale cu platformă, mulași împodobiți cu cristale, genți colorate din rafie, jocuri de proporții, imprimeuri personalizate din buline, flori strălucitoare, cactuși grafici, piscine și peisajele din Palm Springs: cea mai dificilă alegere va fi să vă decideți asupra pieselor de cumpărat pentru a vă completa garderoba de vara.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.