Săptămâna modei din Milano, unul dintre cele mai importante evenimente de fashion din lume, se va desfășura între 23 februarie și 1 martie. Casa Versace a decis să nu participe anul acesta, lansându-și noua colecție în afara evenimentului.
Marca italană de lux își va prezenta colecția de toamnă 2021 pentru bărbați și femei ărin intermediul unui videoclip care va fi dezvăluit pe 5 martie.
Un nou format pentru Versace, proiectul complet digital, care este în prezent în curs de dezvoltare, va fi filmat în spatele ușilor închise pentru a respecta măsurile de siguranță COVID-19.
Anul trecut, în septembrie, Versace a găzduit un spectacol de modă live doar în prezența angajaților companiei, care a fost apoi transmis digital.
Potrivit companiei, decizia de a renunța la Săptămâna modei din Milano se datorează unor motive tehnice și nu implică nicio afiliere la Paris Fashion Week, care va avea loc între 1 și 9 martie.
„A fi un eveniment digital are avantajele sale. Una dintre ele este posibilitatea de a vă conecta cu publicul ori de câte ori credeți că este momentul potrivit”, a declarat directorul de creație al mărcii, Donatella Versace.
Ea a subliniat, de asemenea, că această decizie nu va afecta relația de lungă durată a mărcii cu orașul Milano și industria modei.
„Decizia de a prezenta colecția de toamnă 2021 la câteva zile după Săptămâna Modei de la Milano nu afectează faptul că Versace rămâne un membru al Camera della Moda și că marca va fi întotdeauna un jucător cheie și un mare susținător al sistemului italian de modă. Moda este o artă și uneori trebuie să funcționeze în afara căii obișnuite pentru a înflori pe deplin.”
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.