Colecția de toamnă a mărcii a fost prezentată ca parte a Săptămânei modei din Milano, printr-un film cu surorile Bella și Gigi Hadid și frumoasa Irina Shayk. Am văzut mini-rochii strălucitoare, topuri și rochii negre superbe, pantaloni scurți de mătase cu texturi de vinil.

De asemenea, au fost incluse un nou imprimeu și o versiune a logo-ului Medusa cu o față zâmbitoare, pe care casa Versace l-a numit „un simbol al sărbătorilor, libertății și comunităților de dans”.

Noua imprimare se numește Greca și este conceput pentru a rivaliza cu monogramele unor concurenți precum Gucci și Louis Vuitton și pentru a sublinia luxul mărcii.

Donatella Versace a spus că situația actuală i-a influențat designul. „Colecția include multe piese versatile care derivă din modul în care viața noastră de zi cu zi s-a schimbat”, a spus ea, „dar oferă și câteva piese foarte pline de farmec, întrucât tuturor ne este dor să ne îmbrăcăm și, sunt sigură, unii dintre noi abia așteptăm să intre într-o rochie din plasă de metal, de îndată ce au ocazia!”

Designerul - la fel ca majoritatea oamenilor în ultimul an - a trebuit să se adapteze la un nou mod de lucru. Ea spune că a proiectat haine care să arate bine pe consumatorii care cumpără doar online.

Colecția Versace toamna 2021 propune așadar o revenire a glamourului. „Glamour-ul a avut caracteristici diferite în funcție de vremuri. Deci, dacă totul s-a schimbat sau se schimbă, atunci și definiția glamourului va evolua în altceva.”, spune creatoarea de modă.

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.