Versace: campania de sărbători și bucuria venirii acasă de Crăciun

Cine știe ce va deveni Crăciunul acesta. Cum vor fi sărbătorile pentru oamenii departe de orașul lor natal. În mijlocul unei pandemii, vine o certitudine dinspre casa Versace. În plin spirit de sărbătoare, campania Vacanță 2020 este un imn către frumusețea și bucuria de a reveni acasă pentru sărbători.

Deci, hai să ne alăturăm acestei călătorii rutiere super glam ideale de la Versace. Doar săriți într-o decapotabil (cu o Meduză strălucitoare pe capotă) și „zboară” pe drum. A veni acasă pentru sărbători este una dintre cele mai mari bucurii în această perioadă a anului. Campania Vacanță 2020 surprinde reuniunea cu familia, prietenii și cei dragi, prin peisaje pitorești.

O călătorie plină de farmec

De la munți înzăpeziți până la peisaje tropicale, filmele de modă și imaginile campaniei evidențiază unicitatea modurilor noastre de a sărbători. Călătoria spre casă, care poate fi și spirituală și fizică, capătă un sens și mai profund în aceste vremuri de distanțare socială. Astfel călătoria poate fi un moment de întâlnire, de încredere, de distracție, dar și de tăcere meditativă. Este suficient ca portbagajul să fie plin de cadouri, împachetate cu grijă.

Distribuția campaniei de sărbători este stelară: Irina Shay k, Adut Akech, Biaggio Ali Walsh și Louis Baines, precum și o selecție de fețe din familia Versace gata să sărbătorească și să se angajeze într-o călătorie de acasă fantezistă.





Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Primul restaurant Louis Vuitton din S.U.A. a fost deschis în New York

Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.

Cum a pierdut Rocsana Marcu 2,5 milioane de euro din cauza lui Neymar

Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.

Colierul cu diamante al reginei Maria Antoaneta, adjudecat pentru o sumă mai mare decât cea estimată

Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).

Adelina Pestrițu a făcut turul vilei ultra luxoase în care stă cazată pe perioada vacanței din Arabia Saudită

Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.

Destinația ultra luxoasă și exclusivistă în care Adelina Pestrițu și-a dus soțul de ziua lui

Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.

Andreea Bostănică a recunoscut de unde are are banii și cadourile scumpe

Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.

Tiffany & Co. x Fondation César Homeware lansează o colecție de articole pentru casă

Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

Bottega Veneta dezvăluie prima colecție de bijuterii de lux

Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.

Piața luxului e în declin. Veniturile reduse la toate mărcile

Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

Ariana Grande, vedeta noii campanii de sărbători a Swarovski

Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.

Românca Andreea Diaconu a defilat la Victoria’s Secret Fashion Show 2024

Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Giorgio Armani a anunțat când se pensionează. Designerul are 90 de ani

Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Hedi Slimane părăsește Celine. Cine este noul director creativ al casei de modă

După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted FASHION
Christian Louboutin își prezintă noua colecție cu un spectacol de balet acvatic

Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted FASHION
Beyoncé, vedeta celei mai noi campanii globale Levi’s

Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted PEOPLE
„Cea mai scumpă geantă” a fost prezentată la Paris și rivalizează cu Hermès Birkin

Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted FASHION