Aproximativ o mie de bilete au fost vândute doar pentru prima zi de vizitare a celebrului palat veneţian.
Turiştii care vizitează în perioada următoare palatul vor fi obligaţi să poarte măşti şi să respecte semnele care le arată ce distanţă trebuie să păstreze între ei. De asemenea, toate camerele sunt atent supravegheate pentru a evita formarea de grupuri mari.
Aproape toate magazinele şi restaurantele din Veneţia s-au redeschis, iar zona din jurul canalului Rialto a fost inundată cu vizitatori.
„Sperăm să avem un turism mai lent în viitor. Acest lucru nu înseamnă mai puţini turişti ci o organizare mai bună”, a explicat directorul Fundaţiei Muzeelor Civice din Veneţia, Gabriella Belli.
În fiecare an, aproximativ 30 de milioane de turiști din întreaga lume sosesc în Veneția, pompând până la 2,5 miliarde de dolari în economia locală, potrivit ministerului turismului din Italia, potrivit CNN.
Însă puțini sunt italienii, care nu au fost niciodată atraşi de oraş ca restul lumii, potrivit lui Matteo Secchi, șeful grupului turistic Venessia. Acesta spune că Veneția a atras întotdeauna mult mai mulți turiști internaționali decât cei naționali.
Jane da Mosto, care conduce grupul non-profit We Are Here Venice, s-a luptat în ultimii ani să convingă autorităţile din Veneţia că turismul responsabil ar putea salva oraşul.
Ea vede pandemia ca un punct de cotitură în istoria orașului și prevede o nouă Veneție în viitor.
În multe privințe, Veneția a devenit în ultima vreme o victimă a propriei sale popularități. Iar această situaţie se înrăutățește de la an la an, alimentată de accesibilitatea navelor de croazieră și de călătoriile aeriene low cost.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.