Vânzările au crescut cu 15,6% în al patrulea trimestru la cursuri de schimb constante, a declarat compania din Paris într-un comunicat, potrivit Bloomberg. Analiștii se așteptau la o creștere de 8,7%. Unitatea de articole din piele a fost principalul motor din spatele performanței.
Hermes, cunoscut și pentru eșarfele de mătase, se alătură LVMH în raportarea rezultatelor mai bune decât se așteptau analiștii, în timp ce cumpărătorii de lux își îndreaptă atenția către mărcile premium consacrate, inclusiv Louis Vuitton și Dior, în timpul pandemiei.
Rezultatele contrastează cu Gucci de la Kering, ale cărei vânzări au scăzut în trimestrul trecut. Spre deosebire de marca de modă italiană, Hermes a beneficiat de o bază puternică de clienți în țările europene. Pentru majoritatea companiilor de lux, regiunea a avut cea mai slabă performanță pe fondul lipsei de turiști chinezi, cumpărători care au contribuit la creșterea Gucci în ultimul deceniu.
Veniturile din trimestrul IV la Hermes au crescut cu aproximativ 39% în Asia, pe o bază ajustată, și s-au micșorat cu 9,7% în Europa. Venitul operațional recurent pe tot anul a scăzut cu 15%, la 1,98 miliarde de euro (2,4 miliarde de dolari), depășind estimările.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.