Vânzările au crescut cu 15,6% în al patrulea trimestru la cursuri de schimb constante, a declarat compania din Paris într-un comunicat, potrivit Bloomberg. Analiștii se așteptau la o creștere de 8,7%. Unitatea de articole din piele a fost principalul motor din spatele performanței.
Hermes, cunoscut și pentru eșarfele de mătase, se alătură LVMH în raportarea rezultatelor mai bune decât se așteptau analiștii, în timp ce cumpărătorii de lux își îndreaptă atenția către mărcile premium consacrate, inclusiv Louis Vuitton și Dior, în timpul pandemiei.
Rezultatele contrastează cu Gucci de la Kering, ale cărei vânzări au scăzut în trimestrul trecut. Spre deosebire de marca de modă italiană, Hermes a beneficiat de o bază puternică de clienți în țările europene. Pentru majoritatea companiilor de lux, regiunea a avut cea mai slabă performanță pe fondul lipsei de turiști chinezi, cumpărători care au contribuit la creșterea Gucci în ultimul deceniu.
Veniturile din trimestrul IV la Hermes au crescut cu aproximativ 39% în Asia, pe o bază ajustată, și s-au micșorat cu 9,7% în Europa. Venitul operațional recurent pe tot anul a scăzut cu 15%, la 1,98 miliarde de euro (2,4 miliarde de dolari), depășind estimările.
Când ai o mașină iconică precum un Land Rover Defender, să-ți iei rămas bun poate fi un lucru greu de făcut.
Amazon ar putea dezvălui în curând o nouă criptomonedă, dedicată achizițiilor exclusive pe diversele sale platforme, de la magazinul său online la Prime Video, prin intermediul magazinului său de aplicații, conform rapoartelor.
„Regina sprâncenelor” a stabilit o întâlnire virtuală pe telefon. Noua aplicație lansată de Anastasia Beverly Hills, marca Anastasiei Soare, promite să-ți salveze sprâncenele.
Prezentată colecției Valentino toamnă-iarnă 2021-2022 de la Milano combină modele grafice cu volume ultra-scurte, toate în alb și negru. Un nou capitol care sărbătorește individualitatea și o nouă viziune a romantismului.
Închirierea de castele este o experiență spectaculoasă de vacanță. Vă prezentăm opt castele europene încântătoare, unele datând din secolul al XII-lea, pentru a petrece câteva nopți - dacă nu câteva săptămâni - în vacanța post-pandemică.
Jeremy Scott a prezentat noua colecție Moschino într-un film cu o distribuție uimitoare unde promovează glamourul vechiului Hollywood.
Estée Lauder a anunțat că a ales-o pe Ana de Armas, actriță nominalizată la Premiile Globurile de Aur, noua ambasadoare globală a mărcii. Ana va participa la campaniile publicitare, prima debutând în martie 2021, pentru un nou parfum. Ana se alătură listei actuale a talentelor globale Estée Lauder, inclusiv Anok Yai, Bianca Brandolini D'Adda, Carolyn Murphy, Diana Penty, Grace Elizabeth, Karlie Kloss și Yang Mi.
Dior Joaillerie dezvăluie noua sa colecție Gem Dior, inspirată de natură și de designul mineralelor, oferind un loc pietrelor precum malachit, lapis lazuli, carneol, opal roz și ochi de tigru.
Actrița Gal Gadot, în vârstă de 35 de ani, a transmis uimitoarea veste cu o fotografie, făcută împreună cu soțul ei, Yaron Varsano și cele două fiice ale lor, Maya și Alma.
Soarele din ultimele zile anunță revenirea iminentă a primăverii. Un sezon de reînnoire ideal pentru a readuce contorul la verde după câteva luni de încercare, atât fizic, cât și psihologic. Cheia? Concentrați-vă pe o cură de detoxifiere care va stimula procesul de purificare naturală a organismului afectat de stres, poluare, stil de viață sedentar și o dietă pro-inflamatorie.
Franţa a făcut public un plan de a transforma bulevardul Champs-Elysees din Paris într-un proiect de 250 milioane de euro ce ar urma să fie implementat în 2024, când ţara va găzdui Jocurile Olimpice.
Cântărețul Bruno Mars investește în modă și stil de viață odată cu lansarea brandului său, Ricky Regal, pentru care a încheiat un parteneriat cu Lacoste. Rezultatul este o colecție cu accente vintage.
Jay-Z este unul dintre cei mai bogați artiști din lume. Potrivi revistei „Forbes”, el are o avere estimată la peste 1 miliard de dolari.
Bitcoin urcă la noi maxime istorice. Cea mai populară criptomonedă din lume a continuat să câştige duminică.
Vânzările Hermes International au crescut în timp ce producătorul de genți Birkin a continuat să beneficieze de atracția sa stabilită ca marcă de lux premium.
Grupul francez de lux pariază pe o strategie care se traduce prin povestire digitală și evenimente pentru a reporni marca sa stelară neperformantă.
Jaguar a anunțat un plan radical de transformare numit „Reimagine” prin care marca va produce doar modele full-electrice din 2025.
Multe mărci cred că membrii generației Z nu sunt clienți de lux. Cu toate acestea, până în 2030, ei vor fi liderii mondiali în domeniul cumpărării de lux, așa că înțelegerea lor este crucială, cred experții.