Așa cum a fost pentru cea mai mare parte a lumii, 2020 a fost un an dificil pentru industria irlandeză de whisky. Prăbușirea comerțului cu amănuntul (oameni care cumpără băuturi spirtoase din magazinele duty free atunci când trec prin aeroport) cauzat de pandemia de coronavirus, în special, a condus la o scădere de patru procente a vânzărilor globale. Deși IWA nu a anunțat o cifră exactă, a spus că a existat o „recuperare procentuală puternică de două cifre” a vânzărilor în acest an, stabilind un nou nivel maxim pentru producătorii de whisky din țară.
Există trei motive principale pentru un astfel de an banner, potrivit unui comunicat de presă al grupului. Prima este creșterea experimentată de whisky-ul irlandez în India. Vânzările au crescut cu 106% în primele 10 luni ale anului, comparativ cu 2020.
Urmează ridicarea tarifelor în Nigeria (care este piața cu cea mai rapidă creștere a whisky-ului irlandez) și SUA, precum și reducerea taxelor provinciale în Canada. În cele din urmă, a existat o represiune împotriva încălcării Indicației geografice pentru whisky irlandez, iar peste 90% din vânzările globale sunt acum supuse protecției legale.
„În 2021, asociația noastră a obținut realizări substanțiale în materie de comerț internațional, protecție și chestiuni de reglementare, de care beneficiază întreaga industrie irlandeză de whisky”, a declarat William Lavelle, șeful IWA, într-un comunicat. „Cu angajamentul activ și contribuția multor companii membre, așteptăm cu nerăbdare să realizăm mai multe în 2022.”
Oricât de puternic s-a dovedit a fi 2021, IWA speră că este doar începutul. În timp ce încercările grupului de a ridica profilul și statutul whisky-ului irlandez par să funcționeze cu siguranță, acesta spune că nu se va opri până când poziția sa ca una dintre principalele categorii de băuturi spirtoase din lume nu va fi asigurată.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.