Pentru prima dată, achizițiile de vin spumant au depășit 6 miliarde de euro (6,5 miliarde de dolari) în 2022, deoarece casele franceze și-au văzut exporturile crescând pentru a ține pasul cu cererea puternică după izolare. Cifra reprezintă o creștere cu 1,6% față de cifrele din 2021, deoarece transporturile totale au atins 326 de milioane de sticle, potrivit unui comunicat Comité Champagne.
Puțin peste 57 la sută, sau 187,5 milioane de sticle, au luat drumul străinătății anul trecut, o creștere a statisticilor atât din 2021, cu o creștere de 1,4 la sută, cât și cu un deceniu în urmă, când exporturile reprezentau doar 45 la sută din vânzările totale. . Bubbly livrat în Franța, între timp, a cunoscut o ușoară scădere față de anul precedent, scăzând cu 1,7% în 2022, pentru un total de 138,4 milioane de sticle.
Știrea confirmă că Champagne „și-a revenit rapid din șocul crizei de sănătate din 2020”, potrivit Comité Champagne. În timpul opririlor la nivel mondial, vânzările de vin spumant au înregistrat o scădere drastică din cauza restricțiilor de călătorie care au paralizat vânzările fără taxe și închiderea barurilor și restaurantelor, relatează Bloomberg.
„Șampania, un vin esențial pentru sărbătoare, a însoțit în mod natural consumatorii din întreaga lume care s-au bucurat la sfârșitul izolării și au redescoperit gustul pentru petreceri, ieșiri și călătorii”, a declarat David Chatillon, președintele Uniunii Caselor de șampanie.
2022 a adus o recoltă bogată, care a fost robustă în cantitate și calitate. Multe case, inclusiv Moët Hennessy, care a declarat că epuizează cel mai bun elixir, vor căuta să-și reumple rezerva.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.