Dar un alt lucru despre Piccioli și Valentino (și Valentino lui Piccioli, în special): deși sunt recunoscuți pentru calitatea rafinată și respectul pentru meșteșug, se știe că se distrează, fie că este vorba de culoare, un motiv sau o temă.
Așadar, invitația din toamna 2023 nu a fost atât de mult un indiciu de descifrat, ci mai degrabă o descriere destul de literală a ceea ce vom vedea pe podium. Notele emisiunii spun la fel, explicând că aceasta este o „codificare, nu un cod”, o provocare de a te juca cu cuvintele și conceptele, pentru a explora cum ar putea arăta ansamblurile cu cravate negre. Ar putea fi o cravată neagră adevărată cu o cămașă rochie albă (și sunt multe dintre acestea în colecție), dar ar putea fi și o cravată clasică cu nasturi, aruncată în aer în proporțiile unei rochii.
Apropo de rochii, nu sunt chiar atât de multe pentru toamnă. Accentul este pus pe piesele pe care ne sprijinim în fiecare zi. Asta nu înseamnă că nu există opțiuni spectaculoase pentru prietenii celebri ai mărcii, dintre care mulți s-au așezat în primul rând la debutul Săptămânii Modei de la Paris – mai degrabă, hainele de seară nu sunt la fel de delimitate; există printre, cu și ca uniformă pe care brandul o propune pentru toamna 2023. Există o rochie fără bretele din tul negru transparent peste o cămașă albă, cravată neagră și pantaloni negri, sau o rochie cămașă verde mentă cu o trenă ondulată.
Uniformitatea nu este un lucru rău, afirmă Piccioli: „Omogenia, mai degrabă decât eliminarea individualității, poate forma un cadru pentru fiecare ființă umană, asemănările sporind diferențele, amplificând nuanțele”.
Ceea ce face, de asemenea, în cazul acestei colecții, este să îi permită designerului să sublinieze unele dintre codurile vizuale pe care le-a stabilit în anii săi la Valentino, cum ar fi accente de pene, flori 3D și podoabe. În ceea ce privește accesoriile, se pare că brandul a văzut reacția online la incidentele legate de încălțămintea de pe podium în ultimele sezoane și a trimis modelele în principal în cizme cu talpă plate și pantofi cu toc stiletto.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză