După debutul în Mykonos, Uber aduce programul său „Go Anywhere” în Italia, lansând Uber Boat și Uber Copter exact la timp pentru aglomerația estivală de pe Coasta Amalfi. În fiecare sâmbătă și duminică, între 26 iulie și 24 august, călătorii pot închiria o barcă sau un elicopter privat pentru a admira coasta dintr-o perspectivă nouă și uimitoare. Rezervările sunt recomandate începând de miercuri, 25 iunie, și trebuie făcute cu cel puțin 48 de ore în avans.
Dacă bărcile nu sunt pe gustul tău și preferi să faci o intrare grandioasă din cer, poți rezerva în avans o plimbare cu elicopterul privat între Sorrento și insula Capri. Procesul de rezervare este simplu, trebuie doar să folosești aplicația Uber pentru a alege o zi disponibilă. Costul? 250 de euro de persoană. Zborurile pleacă de pe un heliport exclusivist din Sorrento, oferind grupurilor de până la șase persoane o călătorie de lux la bordul unui elicopter cu două motoare și doi piloți.
Preferi să stai aproape de valuri? Uber Boat va oferi curse private pentru până la 12 oaspeți, cu plecare din marina Sorrento. Croazierele de patru ore la bordul unui clasic Gozzo 35 italian vin cu un căpitan dedicat, gustări și băuturi gratuite, fiind modalitatea ideală de a te relaxa și de a te bucura de soarele mediteranean. Potrivit lui Virgilio, se așteaptă ca peste 5 milioane de vizitatori să ajungă pe Coasta Amalfi în această vară, iar noile oferte Uber sosesc exact la timp pentru a ajuta turiștii să evite bătăile de cap și să sosească cu stil.
Disponibilitatea atât pentru Uber Boat, cât și pentru Uber Copter va fi limitată și va depinde de condițiile meteorologice. Zborurile Uber Copter între Sorrento și Capri costă 1.500 de euro per călătorie (maxim 6 pasageri) sau 250 de euro per persoană.
În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.
După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.