Vacanțe pe Coasta Amalfi. Uber lansează elicoptere de închiriat și croaziere gratuite

De ce să te chinui să pui mâna pe un iaht pentru a explora Coasta Amalfi din Italia, când Uber acoperă acum atât marea, cât și cerul?

După debutul în Mykonos, Uber aduce programul său „Go Anywhere” în Italia, lansând Uber Boat și Uber Copter exact la timp pentru aglomerația estivală de pe Coasta Amalfi. În fiecare sâmbătă și duminică, între 26 iulie și 24 august, călătorii pot închiria o barcă sau un elicopter privat pentru a admira coasta dintr-o perspectivă nouă și uimitoare. Rezervările sunt recomandate începând de miercuri, 25 iunie, și trebuie făcute cu cel puțin 48 de ore în avans.

Dacă bărcile nu sunt pe gustul tău și preferi să faci o intrare grandioasă din cer, poți rezerva în avans o plimbare cu elicopterul privat între Sorrento și insula Capri. Procesul de rezervare este simplu, trebuie doar să folosești aplicația Uber pentru a alege o zi disponibilă. Costul? 250 de euro de persoană. Zborurile pleacă de pe un heliport exclusivist din Sorrento, oferind grupurilor de până la șase persoane o călătorie de lux la bordul unui elicopter cu două motoare și doi piloți.

Preferi să stai aproape de valuri? Uber Boat va oferi curse private pentru până la 12 oaspeți, cu plecare din marina Sorrento. Croazierele de patru ore la bordul unui clasic Gozzo 35 italian vin cu un căpitan dedicat, gustări și băuturi gratuite, fiind modalitatea ideală de a te relaxa și de a te bucura de soarele mediteranean. Potrivit lui Virgilio, se așteaptă ca peste 5 milioane de vizitatori să ajungă pe Coasta Amalfi în această vară, iar noile oferte Uber sosesc exact la timp pentru a ajuta turiștii să evite bătăile de cap și să sosească cu stil.

Disponibilitatea atât pentru Uber Boat, cât și pentru Uber Copter va fi limitată și va depinde de condițiile meteorologice. Zborurile Uber Copter între Sorrento și Capri costă 1.500 de euro per călătorie (maxim 6 pasageri) sau 250 de euro per persoană.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Justin Bieber lansează un brand de vestimentație

În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.

Care este motivul pentru care Monica Gabor nu mai vrea să părăsească America

După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.

Louis Vuitton lansează o ciocolată exclusivistă în ediție limitată

Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.

Gucci anunță un nou ambasador de imagine

Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.

Brandul Loewe transformă cojile de portocale în tricouri

Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.

Christian Horner, demis de la Red Bull Racing

Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.

Dior x Lewis Hamilton: o colecție capsulă afrofuturistă care combină luxul, sportul și angajamentul

Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.

The Julius Bucharest, fostul Hotel Ambasador de pe Magheru, se va deschide cu noua înfățișare în 2027

După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

Michael Rider orchestrează o revenire subtilă și remarcabilă la Celine

Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.

David Popovici, ambasador global al UiPath

Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.

Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

hourglass_full 7 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton lansează o colecție de brelocuri inspirate de fenomenul Labubu

Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.

hourglass_full 15 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton deschide un magazin concept inspirat de nave în Shanghai

Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.

hourglass_full 18 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
LeBron James și Richard Mille au dezvăluit un ceas în ediție limitată

Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
BMW și Nuna au colaborat pentru un nou cărucior de lux pentru bebeluși

Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.

hourglass_full 22 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL