În cea mai cunoscută insulă de petrecere a Greciei, casele albe și obloanele albastre lucesc toate la soare. La două săptămâni după ce sezonul turistic oficial al țării a fost declarat deschis, totul este tăcut, exceptând munca depusă de oameni pentru a aduce la viață Mykonos, scrie CNN.
Pe aleile principale, unde în lunile de vară aglomerate distanțarea socială este mai ușor de spus decât de făcut, oamenii vopsesc magazine de lux. Dacă totul merge bine, în curând vor fi din nou fundalul a mii de fotografii de pe Instagram.
La barurile aflate pe plajă, unde în mod normal muzica răsună de dimineață până seară, acum este liniște, singurul sunet provenind de la mare. Muzica încă nu este permisă în astfel de locații, în ciuda ridicării restricțiilor pentru a permite utilizarea spațiilor în aer liber.
De asemenea, cluburile rămân închise, sperând să se redeschidă în curând pe măsură ce Operațiunea Blue Freedom va accelera. Acesta este numele planului guvernului de la Atena de a declara 80 de insule - inclusiv majoritatea destinațiilor turistice de top din țară - Covid-safe până la sfârșitul lunii iunie.
Cheia pentru a atinge acest obiectiv este o campanie agresivă de vaccinare prin care autoritățile grecești își propun să fie imunizat fiecare locuitor al insulelor. Vizitatorilor li se permite acccesul numai dacă au fost vaccinați, au trecut prin infecție sau au un test PCR negativ. Astfel, în iulie s-ar putea ridica reglementările care interzic muzica la terase și adunările cu un număr mare de persoane.
Planurile de redresare economică post-Covid ale Greciei sunt determinate de turism. Industria turismului reprezintă 18% din economia Greciei și unul din cinci locuri de muncă. Este aceeași industrie care a ajutat Atena să iasă dintr-o criză financiară de 10 ani care sa încheiat chiar înainte ca pandemia de Covid-19 să lovească.
Anul trecut, țara a primit mai puțin de o treime din turiști față de 2019, când peste 31 de milioane de persoane au intrat în Grecia, potrivit OMT, organismul ONU pentru turism.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.