În plus, pot merge în Turcia fără a prezenta rezultatul negativ al unui test Covid-19, așa cum procedează Grecia. Autoritățile din această țară vor face testări aleatoriu și suportă costurile acestora.
Turiştii români pot călători din nou în Turcia fără a intra în izolare la întoarcere, după ce Institutul Naţional de Sănătate Publică (INSP) a actualizat lista ţărilor cu risc epidemiologic ridicat, din 15 august tour-operatorii reluând cursele charter pentru Antalya, a declarat luni vicepreşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism, Alin Burcea.
„Începând de astăzi, s-a anunţat că turiştii români pot să meargă din nou în Turcia. Tour-operatorii români de chartere încep din 15 august să zboare spre Antalya. E foarte bine că a mai apărut o nouă destinaţie, având în vedere că până acum turiştii noştri aveau de ales între ofertele din România, Grecia şi Bulgaria, iar Antalya a fost mereu o destinaţie căutată de turiştii români. Cu siguranţă se vor mai înscrie turişti, pentru că turcii au venit şi cu oferte foarte bune, minus 20 - 30%. În plus, sejururile în Antalya se desfăşoară în condiţii de maximă siguranţă sanitară pentru turişti, indiferent de naţionalitate, hotelierii turci investind bani şi resurse pentru respectarea regulilor sanitare în interiorul resorturilor”, a declarat Burcea.
Pentru intrarea în Turcia, turiştii români nu sunt obligaţi să prezinte rezultatul negativ al unui test COVID-19, aşa cum se întâmplă în Grecia, autorităţile aeroportuare făcând testări aleatoriu celor care intră în ţară.
„În Turcia nu se cere să vii cu testul făcut din România, îl fac ei aleatoriu la aeroport şi costurile sunt suportate de ei. Din informaţiile pe care le avem în acest moment, când ajunge turistul în Turcia poate să-şi cumpere opţional asigurări pentru eventuale cheltuieli generate de posibilitatea apariţiei acestei boli. Preţul este între 14 şi 20 de euro. De asemenea, este recomandabilă o asigurare de călătorie Mondial care are şi componenta Covid, de 68 de lei la plecarea din ţară”, a mai spus Alin Burcea.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.