Noul Lamborghini Huracán Tecnica 2022 este o compilație a celor mai mari hituri create de marca italiană ca o sărbătoare a supermașinii cu aspirație naturală, propulsată de V10, care se apropie de sfârșitul ciclului său de produs.
În ierarhia Huracán, cea mai nouă versiune este plasată direct între STO hardcore axat pe pistă și Huracan Evo RWD obișnuit. „Mașina este într-adevăr puntea perfectă între EVO standard și STO. STO este exclusiv pentru pistă, iar EVO este mașina de utilizare zilnică”, a spus directorul tehnic Lamborghini, Rouven Mohr.
Sub capotă se află același V10 de 5,2 litri cu aspirație naturală folosit la STO, care este capabil să producă 640 CP. Huracán Tecnica oferă performanță într-un pachet mai accesibil, mai ușor de utilizat, cu utilizare zilnică. Puterea este transmisă roților din spate printr-o cutie de viteze cu șapte trepte cu dublu ambreiaj. Lamborghini spune că Huracán Tecnica atinge 100 km/h în 3,2 secunde, ceea ce este cu doar 0,2 secunde mai lent decât versiunea emblematică STO.
Noul Lamborghini Huracán Tecnica este semnificativ diferit din punct de vedere vizual față de celelalte versiuni din gama sa. Cele mai proeminente actualizări de design pot fi găsite pe partea din față a supermașinii, care include bara de protecție frontală reproiectată, care prezintă elementul de design în formă de Y care a debutat pe conceptul Terzo Millennio EV în 2017. În spate, Tecnica vine cu un nou design.
Prețul mașinii pornește de la 239.000 de dolari, iar producătorul italian acceptă deja comenzi cu primele livrări programate pentru această toamnă.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.