Concepută de arhitectul Paul McClean, uimitoarea proprietate, care se întinde pe o suprafață de 3,8 acri, oferă vederi de 360 de grade asupra Oceanului Pacific, centrul orașului Los Angeles și munții înzăpeziți San Gabriel.
Dezvoltatorul, Nile Niami, care a început să lucreze la casa din SUA acum 10 ani, și-a propus „să construiască una dintre cele mai bune proprietăți de pe tot globul”.
The One este comercializat ca prima și singura reședință de dimensiunea sa din Los Angeles, „Cu restricțiile actuale de zonare, nimeni nu ar mai putea construi vreodată o casă de această dimensiune în Los Angeles”, spune Aaron Kirman. „Este cu adevărat unic, nu numai datorită dimensiunii sale, ci și pentru că se află pe cel mai bun promontoriu din LA și în Bel-Air, care este probabil cel mai exclusivist cartier din lume.”
The One are 42 de băi și 21 de dormitoare, pe o suprafață de 10.000 de metri pătrați, precum și o casă de oaspeți cu trei dormitoare și o locuință cu șapte dormitoare pentru personal. Casa încă nu este terminată, dar va fi vândută „ca atare”.
Dincolo de designul atrăgător, proprietatea oferă cele mai luxoase facilități create vreodată într-o reședință privată: garaj pentru 30 de mașini, patru piscine, o cascadă cu două etaje, două bucătării de tip restaurant, o zonă interioară, club de noapte în aer liber cu propria sa sală VIP, un cinema Dolby Digital de 40 de locuri, săli de bal, o pistă de bowling cu patru benzi, o cramă de 10.000 de sticle, un salon de înfrumusețare complet, un centru de wellness cu pistă de jogging.
Un agent de vânzări a numit vila drept "Mona Lisa lumii rezidenţiale".
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.