Hotelul care se învârte în mare va fi ridicat în apele Golfului Persic, în Doha, până cel târziu în 2025. Atunci, turiștii se vor putea caza în cele 152 de camere ale hotelului ecologic, în care panorama se schimbă de la o oră la alta, pe măsură ce clădirea se învârte pe mare. Hotelul va fi rotund și va executa o rotație completă în 24 de ore, timp în care va genera energia necesară funcționării tuturor serviciilor oferite clienților cazați acolo.
Ca atare, hotelul oferă cele mai noi tehnologii ecologice pentru a-și reduce amprenta de carbon și pentru a-i menține fericiți pe călătorii ecologici. Designul futurist se caracterizează prin capacitatea sa unică de a roti și de a produce energie curată la fel ca un generator de hidrogen gigant. Conform specificațiilor proiectului dezvăluite de HAADS, hotelul generează electricitate prin rotirea automată a poziției sale și transformarea energiei apei care curge în electricitate. Pentru a realiza acest lucru, structura este echipată cu un set de elice și propulsoare sub linia de plutire care sunt controlate de un sistem computerizat sofisticat.
Hotelul, care va acoperi în cele din urmă mai mult de 35.000 de metri pătrați, sau aproximativ 8,6 acri, are, de asemenea, 55 de turbine eoliene verticale, care pot genera 25kw de energie electrică și pot fi și umbrele de soare pentru oaspeți. Acoperișul în formă de vortex nu este doar o caracteristică de design izbitoare, ci ajută la colectarea apei de ploaie. Alte elemente ecologice includ un sistem care transformă deșeurile alimentare în îngrășăminte pentru grădini și un sistem de tratare a apelor uzate.
Hotelul nu va fi lipsit de lux. Interiorul va avea un atrium de sticlă uriaș în centru, împreună cu 152 de apartamente pentru oaspeți, fiecare cu balcon privat. În Planurile de proiectare se observă, de asemenea, o serie de dotări generoase, inclusiv o piscină infinite, un bar pe acoperiș, un club pe plajă și un teren de mini-golf.
Locația exactă a amplasării hotelului încă nu a fost dezvăluită, dar proiectanții au spus că turiștii vor putea ajunge acolo nu doar cu barca și cu elicopterul, ci și cu mașina – așadar, clădirea va fi „legată” de uscat printr-o limbă de pământ.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.