Această piatră preţioasă “fără impurităţi” are 10,57 de carate şi a fost extrasă în 2019 dintr-o mină din Botswana, minereul brut având iniţial 23,78 de carate. Nestemata va fi pusă în vânzare pe 8 iunie la New York, metropola americană fiind considerată principalul centru internaţional al artei şi al luxului.
Potrivit casei Sotheby’s, deţinută de magnatul franco-marocan-israelian Patrick Drahi, licitaţia diamantului “Eternal Pink” va avea loc în cadrul unei săptămâni speciale, ce va fi dedicată vânzărilor de bijuterii.
“Avem de-a face cu diamantul cel mai rar dintre cele rare, a cărui piatră nu suportă nicio comparaţie”, a declarat Alexander Eblen, directorul departamentului de bijuterii din cadrul casei Sotheby’s.
“Evaluat la circa 3,3 milioane de dolari per carat, adică puţin peste 35 de milioane de dolari în total, aceasta reprezintă cea mai mare estimare per carat pentru o piatră preţioasă prezentată pe piaţă”, a adăugat el.
Pe o piaţă a licitaţiilor aflată în plin avânt la New York, casele Sotheby’s, Christie’s şi Philips mizează şi pe alte sectoare decât pictura şi sculptura, inclusiv pe bijuterii, articole vestimentare şi obiecte de mobilier care au aparţinut unor staruri ale artelor, literaturii şi sportului.
Experții casei Sotheby’s estimează că acest diamant roz – unul dintre cele mai căutate de către investitori – este “mult mai rar decât un tablou al pictorului suprarealist belgian Rene Magritte sau decât un tablou al maestrului american al curentului pop-art Andy Warhol”, datorită purităţii şi perfecţiunii sale.
Actualul record absolut de preţ care a fost plătit vreodată la o licitaţie pentru un diamant roz a fost stabilit la Hong Kong în 2017 şi este de 71,2 milioane de dolari. Diamantul roz Williamson a fost şi el vândut tot la Hong Kong, în 2022, cu suma de 57,7 milioane de dolari.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.