Ultherapy este o procedură non-invazivă care ridică și strânge pielea feței, a gâtului și a decolteului. Acționează pe baza tehnologiei cu ultrasunet focusat și cu ajutorul ei se pot obține rezultate comparabile cu intervențiile chirurgicale. Diferența dintre Ultherapy și orice altă procedură invazivă este că aceasta nu lezează suprafața pielii.
Utilizarea energiei cu ultrasunete stimulează propria producție naturală de colagen și elastină pentru rezultate cu aspect natural. Poate fi de asemenea folosită să vizeze anumite zone pentru tratament, cum ar fi „ridicarea sprâncenelor” sau „ridicarea maxilarului”. Unii pacienți văd un rezultat imediat după tratament, dar efectele reale apar după 2-3 luni, pe măsură ce rețeaua de colagen se reface iar pielea devine mai fermă, vizibil îmbunătățită.
Tehnologia cu ultrasunete a fost, desigur, utilizată în domeniul medical de mai bine de 50 de ani, astfel încât este sigură. Cu toate acestea, dispozitivele de ultrasunete terapeutice foarte diferite valorifică puterea acestor unde pentru a produce efecte profunde de stimulare a colagenului în piele și sistemul aponevrotic muscular superficial (SMAS) - stratul de țesut fibros care înconjoară mușchii faciali. Acest lucru duce în cele din urmă la un efect de ridicare asupra straturilor de piele și mușchi, astfel încât un dispozitiv terapeutic cu ultrasunete bun, cum ar fi Ultherapy, nu poate doar să strângă pielea, ci să modifice trăsăturile faciale.
Spre deosebire de lasere, radiofrecvența sau alte tehnologii, Ultherapy livrează energia, temperatura, cu precizie la nivele optime ale pielii, fără a leza epidermul. De asemenea, unic pentru Ultherapy este utilizarea de imagistică cu ultrasunete, ce permite doctorilor să vadă straturile de țesut pe care le tratează, asigurându-se că energia este livrată eficient și sigur acolo unde este nevoie.
Deși Ultherapy nu are rezultatele unui lifting facial, este o alternativă non-invazivă pentru pacienții care nu vor o intervenție chirurgicală și își doresc să obțină rezultate naturale pe termen lung.
Pe măsură ce ultrasunetele sunt livrate, veți simți mici înțepături depozitate la adâncimi precise, indicând faptul că energia a fost absorbită în țesut și procesul de construire a colagenului a început. Nivelul de disconfort este minim și durează doar cât timp energia este livrată.Toată lumea se va simți diferit la această căldură, iar medicul vă va sfătui cum să gestionați cel mai bine disconfortul. Este posibil să apară roșeață pentru câteva ore după procedură și să experimentați o ușoară tumefiere a zonei câteva zile. Furnicăturile/sensibilitatea la atingere pentru câteva săptămâni după procedură, sunt de asemenea posibile. Rar pot apărea vânătăi sau amorțeală.
Tratamentul este cel mai potrivit pentru cineva care are o piele lăsată sau lipsită de elasticitate. Exemplele includ o frunte coborată, piele care atârnă pe gât, bărbie dublă sau riduri care se formează pe piept. Este perfect pentru prevenirea și intervenția timpurie.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.