Contoarele actuale de poluare nu iau în considerare cei mai mici poluanți - nanoparticulele. Cercetări recente sugerează că aceste substanțe toxice minuscule ar putea fi o cauză majoră de boală și deces.
După ani de zile cu titluri bombastice despre poluarea aerului, ne-am înșelat în legătură cu câteva lucruri despre cea mai mare problemă de sănătate a mediului din lume. De exemplu, ni s-a spus că „PM2.5” - particule solide de poluare care măsoară 2,5 micrometri sau mai puțin - pot trece prin plămânii și în fluxul nostru de sânge. Dar, de fapt, marea majoritate a acestora nu poate. De asemenea, ni s-a spus că gazele - inclusiv dioxidul de azot - sunt cea mai mare amenințare la adresa sănătății din orașe. Cu toate acestea, NOx este responsabil pentru doar 14% din decesele atribuite poluării aerului în Europa.
Cel mai mare criminal al tuturor timpurilor nu va ajunge niciodată să fie cunoscut, nu este reglementat și abia se vorbește despre el și în cercurile științifice de nișă (în ciuda celor mai mari eforturi pentru a schimba această narațiune): este vorba despre nanoparticule.
PM2.5 poate fi prea mic pentru a fi văzut, fiind de aproximativ 30 de ori mai mic decât lățimea unui păr uman. Dar, în comparație cu o nanoparticula, PM2.5 are la 2.500 nanometri (nm), în timp ce ucigașii reali au 100nm sau sunt chiar mai mici. Autoritățile locale consideră PM2.5 și orice particulă mai mică decât aceasta ca fiind una și aceeași problem- ceea ce înseamnă că, de multe ori, rapoartele lor sunt false pentru că pretind că acestea nu reprezintă riscuri.
Studiul lui Surbjit Kaur din 2003, realizat la Londra, a descoperit că voluntarii cu care a lucrat au fost supuși până la 130.000 de particule simultan. ”În timp ce voluntarii au bătut trotuarele, au fost expuși la minimum 36.000 de particule simultan, până la maximum 130.000. Când au făcut același traseu cu bicicleta, maximele și minimele au urcat cu alte 20.000.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.