Lumea s-a oprit în timp ce aștepta să treacă pandemia. Economia fiecărei țări a simțit efectul noilor circumstanțe ale lumii. Industria turismului și a călătoriilor s-au confruntat cu consecințe nocive, deoarece restricțiile la nivel mondial au oprit complet călătoriile. La fel ca multe regiuni, turismul din Africa a fost foarte afectat de scăderea dramatică a călătoriilor.
Africa s-a bazat întotdeauna pe turiști străini. Începând cu 2020, turismul în Africa este „a doua industrie turistică cu cea mai rapidă creștere” din lume. De fapt, se preconiza că Africa va înregistra un nou record anul acesta. În 2019, industria turismului din Ghana a adus aproape 2 miliarde de dolari, oferind 5,5% din PIB-ul țării. Din păcate, COVID-19 a perturbat planurile de călătorie. Drept urmare, Africa a pierdut miliarde de dolari. Acest lucru a sporit vulnerabilitatea economică a continentului.
Organizația Națiunilor Unite spune că pandemia ar putea afecta cel puțin două milioane de locuri de muncă pe întregul continent, lăsând mulți oameni șomeri și incapabili să se întrețină pe ei înșiși sau familiile lor. Anularea tururilor și pierderea veniturilor a forțat multe companii și destinații atractive să închidă și să concedieze angajații.
O zonă majoră a turismului în Africa o reprezintă safariul. Organizația Mondială a Turismului a Organizației Națiunilor Unite a constatat că industria safariului din Africa valora 12,4 miliarde de dolari în 2018 și a crescut. Dar, țări precum Rwanda, Kenya, Namibia, Botswana și Africa de Sud, care au industrii safari foarte proeminente, au pierdut toți turiștii străini care odată veneau să experimenteze viața sălbatică naturală și conservarea.
Într-un efort de a combate economia în declin din cauza scăderii turismului în Africa, continentul a trecut la programe digitale în care oamenii pot vedea tururi virtuale online. Aceste safari online vor permite publicului să experimenteze practic frumusețea unică a acestor safari de lux din confortul caselor lor. Companiile de turism WildEarth și andBeyond s-au asociat pentru a transmite practic safari din Africa de Sud, cum ar fi Ngala, Singita Sabi Sand și Tswalu Kalahari.
WildEarth a oferit tururi virtuale încă dinaintea COVID-19, dar pandemia a făcut ca spectatorii să crească exponențial în ultimele două luni, aducând aproape trei milioane de vizionări pe lună. În timp ce înregistrările safari în sine sunt gratuite pentru ca oamenii să se bucure de peisaje, companiile și safari fac bani din publicitate și vânzare de videoclipuri către radiodifuzori.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.