O călătorie cu trenul de lux, care îți oferă tradiționala băutură mexicană, este realitate datorită trenului Jose Cuervo Express. Garnitura - botezată trenul Tequila din motive care vor deveni evidente - a stat în depou în ultimii opt ani sau cam asa, dar a început să meargă recent, oferind o nouă formă de experiență.
Trenul vintage, cu negru și auriu, călătorește din orașul Guadalajara, prin zona rurală neatinsă a Mexicului, până în micul oraș Tequila. Această comunitate remarcabilă a fost desemnată Pueblo Mágico (Orașul magic) de către Secretariatul mexican de turism. Numele său provine de la cuvântul nahuatl Tecuilan sau Tequillan, care înseamnă „loc unde este tăiat” și „loc unde funcționează”. Vechii indieni care locuiau în zonă se numeau Tecuilas, de unde și originea numelui.
Istoria sa datează din 1530 când se formează populația din Santiago de Tequila, dar abia în 1824 este numită Villa del Tequila . Tradiția sa cu tequila - în prezent există mai mult de 20 de tequileras - și toate legendele care au fost create în jurul lui, i s-a dat numele de Pueblo Mágico în 2003.
Din fericire, călătoria de 11 ore la bordul trenului Tequila este la fel de minunată ca destinația finală. Noua experiență Elite le permite oaspeților să călătorească într-un vagon elegant cu lambriuri din lemn, suficient de încăpător, care poartă numele de Elite Wagon. Vagonul de lux are ferestre din podea până în tavan și oferă priveliști uimitoare.
Oaspeții au, de asemenea, acces la două zone de lounge și un bar premium, complet echipat cu tequila Reserva de la Familia, Maestro Dobel, Gran Centenario și 1800. Dacă exagerați cu añejo, există și rom, vodcă, whisky și un o nouă linie de cocktailuri personalizate. Veți fi delectați cu gustări tradiționale delicioase. De-a lungul traseului, un maestru tequilier (un somelier de tequila) vă va ghida, de asemenea, printr-o degustare cu trei pahare.
Există trei experiențe posibile: plusul expres, premium și premium. Ce diferențe există între ele? Distincția principală este vagoanele sale, de la cele mai convenționale la cele mai luxoase; dar în plus fiecare dintre ele include activități diferite. De exemplu, dacă alegeți experiența expresă veți călători în cele mai normale mașini, deși cu glamura care le caracterizează; acestea au o capacitate de 62 de pasageri, în timp ce 52 de pasageri călătoresc în experiența premium .
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.