Experții în beauty recomandă tratamentul cu Botox sau Plasma pentru protecţia părului în special în sezonul rece, atunci când acesta tinde să se deterioreze din cauza temperaturilor scăzute.
Tratamentul „Botox pentru păr” conține un cocktail de ingredienți activi puternici precum: toxina botulinică, extract de caviar, colagen, provitamine B, E și proteine de mătase, pentru a constitui unul dintre cele mai eficiente seruri de par existente.
Multibeneficii exclusive Botox:
Pătrunde în interiorul firului de păr, având cel mai puternic efect anti-îmbătrânire și de restructurare a părului degradat.
Re-hidratează firul de păr, făcându-l mai ușor de coafat, flexibil și facilitează perierea.
Conținutul nutrițional îl repară în profunzime, făcându-l mai sănătos, restructurat și elimină încrețirea.
Concentratia mare de ingrediente active pot crea formule personalizate de tratament pentru fiecare tip de păr și pentru fiecare problemă a acestuia.
Când se aplică tratamentul cu BOTOX pentru păr?
Tratament șoc atunci când părul este grav deteriorat.
Când părul este uscat, poros, opac și plictisitor.
Când părul este deshidratat, devitalizat sau fragil.
Pentru obținerea unui păr mult mai ușor de periat și coafat.
Ca tratament de întreținere a tratamentului cu keratină.
Ca tratament după vopsire, șuvițare sau decolorare.
Pentru a repara efectele permanentului și a îndreptarii chimice sau tehnica japoneză.
Excelent tratament pentru părul foarte sensibil.
HAIR Plasm este primul tratament pentru păr ridicat la textura de plasmă cosmetică prin care se garantează rezultate excepționale. Pe lângă obținerea de penetrare maximă a ingredientelor active de lux (Pulbere de Diamant, Black Pearl, Next Generation Keratin, ș.a), tratamentul oferă avantajul unic de mărire a densității părului, având capacitatea de plastifiere și sigilare a fiecărui fir de păr în parte.
Ingrediente principale:
aminoacizi și keratină: proteine care se regăsesc în interiorul celulelor care alcătuiesc părul și care conferă elasticitate, rezistență și hrănesc firul de păr.
pulbere de diamant: dimensiunile sale mici și duritatea sa unică realizează o pudră folosită în prima fază a tratamentului pentru o exfoliere eficientă și netedă. Printre beneficiile sale sunt atribuite: activarea microcirculației și redarea strălucirii naturale a părului.
perle negre: datorită conținutului său de aminoacizi, proteine și polizaharide tratamentul promite rehidratarea eficientă a firului de păr, în adâncimea structurii acestuia. Perla este bogată în elemente minerale, conține fragmente de aragonite și siliciu, care sunt esențiale în regenerarea metabolismului celular.
Tratamentul cu plasmă se aplică pe părul spălat și uscat ușor cu prosopul prin masarea șuvițelor până când produsul pătrunde în profunzime
Ideal pentru păr fin, subțire și fragil, păr procesat chimic (vopsit sau decolorat), păr uscat din cauze externe (soare, apa mării, saună, ș.a)
Durata efectuării tratamentului: 30 min
Durata efectului obținut: până la 3 săptămâni
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.