Transplantul, o tehnică populară pentru îndesirea sprâncenelor

De când fotomodelul Chrissy Teigen a postat pe rețelele de socializare imagini cu ea după transplantul de sprâncene, această metodă de transplant de păr atrage adepte ca un magnet.

„Este atât de tare să ai din nou sprâncene”, a spus Chrissy Teigen, arătându-și fața transformată, imediat după ce a suferit un transplant de sprâncene. Modelul și-a afișat cu mândrie sprâncenele mai groase, mai dese și reproiectate într-o poveste postată pe contul ei de Instagram care a stârnit reacții puternice pe rețelele de socializare la sfârșitul lunii noiembrie 2021.

„Sprâncenele joacă un rol important în estetica feței. Acestea încadrează ochii și pot fi fie un atu, fie partea plictisitoare a dimineții tale în care trebuie să petreci zece minute umplându-le”, a comentat chirurgul său estetician, dr. Jason Diamond, într-o postare pe Instagram care dezvăluie procedura sa. „Cunosc prea mulți oameni, chiar și generații întregi, care și-au smuls sprâncenele prea mult pentru a urma o tendință sau care pur și simplu se confruntă cu subțierea sprâncenelor în timp”.

Aceasta practică de medicina estetică este din ce în ce mai solicitată în cabinet de către persoanele care caută să-și redefinească privirea din cauza îndepărtării excesive a părului, alopeciei, a unui machiaj permanent realizat greșit sau pur și simplu a răririi sprâncenelor odată cu înaintarea în vârstă. Spre deosebire de microblading care constă în redesenarea sprâncenelor cu machiaj semipermanent, sau „laminarea sprâncenelor” care le intensifică și le îngroașă, microgrefa de păr recreează linia sprâncenelor folosind părul real, preluat de pe scalp.

Această metodă numită „FUE” (Follicular Unit Transplantation) este exact aceeași cu cea folosită pentru un transplant de păr tradițional: „Fiecare folicul este luat unul câte unul din spatele craniului, în general din zona coroanei care este o zonă bună pentru transplant”, explică doctorul Christina Shanouda, medic estetician la Paris. „Apoi, le reimplantăm unde vrem, fără să lăsăm o cicatrice”.

Această metodă non-invazivă, efectuată sub anestezie locală, durează două-trei ore, inclusiv consult. Operația lasă câteva vânătăi timp de o săptămână, iar pe piele se pot forma mici cruste.

Va trebui să ai răbdare înainte de a admira primele rezultate: „Trebuie să aștepți ca părul să crească din nou, ceea ce durează în general între șase și nouă luni. În tot acest timp, este necesar să tăiați firele de păr pentru a le da formă”, avertizează specialistul. „Părul trebuie să se adapteze mediului în care a fost implantat, este nevoie de timp. După nouă până la douăsprezece luni, părul încetează să crească ca un fir de păr de pe cap și devine într-adevăr un păr de sprâncene.” Odată ce acest nivel a fost în sfârșit atins, „firele de păr nu mai cad”, spune expertul.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Primul restaurant Louis Vuitton din S.U.A. a fost deschis în New York

Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.

Cum a pierdut Rocsana Marcu 2,5 milioane de euro din cauza lui Neymar

Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.

Colierul cu diamante al reginei Maria Antoaneta, adjudecat pentru o sumă mai mare decât cea estimată

Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).

Adelina Pestrițu a făcut turul vilei ultra luxoase în care stă cazată pe perioada vacanței din Arabia Saudită

Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.

Destinația ultra luxoasă și exclusivistă în care Adelina Pestrițu și-a dus soțul de ziua lui

Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.

Andreea Bostănică a recunoscut de unde are are banii și cadourile scumpe

Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.

Tiffany & Co. x Fondation César Homeware lansează o colecție de articole pentru casă

Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

Bottega Veneta dezvăluie prima colecție de bijuterii de lux

Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.

Piața luxului e în declin. Veniturile reduse la toate mărcile

Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

Ariana Grande, vedeta noii campanii de sărbători a Swarovski

Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.

Fendi lansează o colecție de parfumuri de lux inspirată de membrii familiei sale

Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.

hourglass_full 5 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

hourglass_full 7 month ago format_list_bulleted PEOPLE
Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted PEOPLE
Bella Hadid își lansează propriul brand de frumusețe, Orebella

Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted PEOPLE
Buze Espresso: cum să adopți tendința supremă de iarnă?

În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH