Dimineața, când te trezești, înainte să te speli pe dinți, trebuie să bei aproximativ 600 de ml de apă călduță. În următoarele 45 de minute nu ai voie să mănânci și să bei nimic altceva. În plus, în perioada în care urmezi tratamentul trebuie să bei apă călduță în timpul celor trei mese principale și la 15 minute după fiecare masă. În 30 de zile, vei observa o ameliorare a stării de sănătate și îți vei curăța organismul de toxine. Este, însă, recomandat ca această terapie să facă parte constant din viața ta. Dacă îți este greu să bei deodată 600 de ml de apă, o poți face treptat: începi cu un pahar, apoi mărești doza de la o zi la alta.
Conform teoriei japoneze, trebuie să te plimbi cel puțin o oră în fiecare zi pentru a stimula metabolismul. În fiecare seară, înainte de a merge la culcare, ar trebui să faci gargară cu apă caldă amestecată cu sare. Evitați să mâncați și să beți în timp ce stați și, în cele din urmă, ar trebui să vă mestecați mâncarea în mod corespunzător.
Terapia cu apă dă rezultate excelente în tratarea diabetului, gastritei, durerilor de cap, astmului, bronșitei, epilepsiei, problemelor cu inima, colesterolului, problemelor menstruale și a altor probleme grave de sănătate.
Ajută și la scăderea în greutate, printre altele. Prin consumul de apă pe stomacul gol curățăm sistemul digestiv. Ideal ar fi să bem apă călduță sau la temperatura camerei, deoarece apa rece poate duce la întărirea grăsimilor și a uleiurilor în tractul digestiv și, în același timp, poate încetini digestia.
Există efecte secundare potențiale ale acestei terapii. Hiponatremia se referă la nivelul redus de sodiu din sânge şi este adesea cunoscută şi sub denumirea de „intoxicaţie cu apă”, deoarece printre cauzele acestei condiţii medicale se numără şi consumul excesiv de apă. Sodiul este un mineral cu funcţii foarte importante în organism: asigură echilibrul electrolitic, reglează tensiunea arterială şi contribuie la buna funcţionare a sistemului nervos şi muscular.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.