Anaïs Jazmine, cofondatoare a site-ului de wellness Mybeautyfuelfood, a dezvoltat o metodă de fitness care combină vacuumul abdominal cu Pilates: Belly Sculpting. Iată tot ce trebuie să știți despre această practică hibridă inovatoare.
Anaïs Jazmine a lansat acest exercițiu chiar din prima săptămână de carantină, anul trecut, în martie. „Am vrut să ofer ceva complet nou, diferit de ceea ce am văzut pe Instastory. Pentru mine a fost esențial să ofer o disciplină care unește, fără complexe, prin care toate femeile se identifică. O practică blândă și eficientă, cu rezultate accesibile tuturor.”, a declarat ea pentru Vogue.
Belly Sculpting împrumută câteva elemente de la vacuumul abdominal dar și de la Pilatis. Există respirația hipopresivă a vacuumului abdominal, această falsă inspirație toracică împrumutată din yoga și întărirea posturală a metodei Pilates.
„Aceste două metode sunt foarte complementare deoarece, în ambele cazuri, respirația dă ritm mișcării și face posibilă obținerea acestui rezultat al unui stomac mai plat, decongestionat și al unei talii rafinate. Și mai presus de toate, angajarea abdomenului și podelei pelvine. În cele din urmă, toate cursurile de Pilates ar trebui să înceapă cu un curs de respirație. O sesiune de sculptură a abdomenului începe cu 10 până la 15 minute de vacuum abdominal înainte de a trece la Pilates”, spune Anaïs Jazmine.
Beneficiile se simt imediat după prima ședință: o minte mai liniștită, mai limpede, abdomen decongestionat, o circulație limfatică mai bună, o digestie mai bună. Putem vedea, de asemenea, abdomenul devenind mai plat, mai puțin umflat.
„După 3 până la 7 zile de exerciții, unii dintre clienții mei au văzut deja rezultate foarte evidente în ceea ce privește greutatea lor. După 21 de zile, observăm o diferență clară (durează 21 - 28 de zile pentru ca organismul să asimileze un nou proces alimentar sau sportiv).”, a mai spus Anais.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.