Pentru toamna anului 2021, colecțiile au fost create în concordanță cu vremurile, îmbrățișând acea nouă viață après-ski în aer liber, pregătindu-se pentru un nou val Roaring '20, găsind stabilitate în LBD-uri și păstrând cheia de confort în tricotaje.

Ce obțineți atunci când puneți paiete peste paiete și iar peste paiete? Genul de opulență din anii 1920-1980, care doar pune o doză de bună dispoziție. Aspectul este strălucitor, dar acoperit (acestea nu sunt rochii de club; sunt o afirmație de dispoziție). Dries Van Noten, Paco Rabanne, Valentino, Loewe și alții au lăsat deoparte minimalismul în favoarea a ceva optimist și măreț, cu un mesaj clar: lasă lumina ta să strălucească, doamnelor, viitorul pare luminos.

Nuanțele saturate au câștigat teren. Jocul culorilor a început, ușor înclinat și neașteptat - cam ca viața însăși. Galbenul muștar se întâlnește cu galbenul lemon la Jil Sander, rozul apare la Miu Miu, ruginiul și lavanda la Patou - nuanțe complementare și secundare, toate amestecate și suprapuse.

Designerii nu fac lucrurile niciodată pe jumătate - butoanele sunt stratificate sub veste, peste coliere, sub jachete, sub paltoane lungi, peste pantaloni - și uneori centurate și finisate cu o cravată. Aceste ansambluri sunt completate nu cu pantofi cu toc sau adidași, ci cu mocasini și pantofi bărbătești. Cu alte cuvinte, nu este vorba despre subversarea pieselor clasice. Tory Burch, The Row, Prada și Peter Do conduc promovează, iată, stilul androgin.

Dacă s-a învățat vreo lecție din anul 2020, atunci când li se oferă opțiunea, oamenii vor alege confortul - de fiecare dată. Femeile vor îmbrăca tricotaje sub formă de fuste, rochii maxi și seturi din două piese. Confortabil nu trebuie să însemne lipsa eleganței. Vă oferim exemplele Gabrielei Hearst, Altuzarra și Proenza Schouler.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.