Model de top, dar și femeie de afaceri, Rosie Huntington-Whiteley a decis să cucerească și industria frumuseții. Astfel, la fel ca Harry Style, Selena Gomez sau chiar Scarlett Johansson, modelul britanic de 34 de ani a dezvăluit viitoarea lansare a brandului său de cosmetice: Rose Inc.
Într-adevăr, ca o adevărată iubitoare de frumusețe, Rosie Huntington-Whiteley își împărtășește în mod regulat sfaturile despre tehnicile de machiaj și îngrijire a pielii. În plus, colaborările sale cu Nanor sau, mai nou, La Bouche Rougeau, au avut un succes impresionant.
Din 2016, Rosie, care va naște cel de-al doilea copil în câteva luni pregătește, așadar, în secret lansarea brandului ei de produse cosmetice.
În prezent, Rose Inc a dezvăluit 9 produse de machiaj și îngrijire a pielii: corector (20 de nuanțe disponibile), fard de pleoape reîncărcabil, ruj , gel pentru sprâncene, pudră colorată pentru sprâncene, ser, loțiune tonică, șervețele de bumbac lavabile și, în cele din urmă, perii. În ceea ce privește prețurile, acestea variază între 18 și 72 de dolari.
Înainte de a fi un brand de produse cosmetice, Rose Inc a fost blogul în care Rosie Huntington-Whiteley și-a prezentat pasiunea pentru machiaj.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.