Model de top, dar și femeie de afaceri, Rosie Huntington-Whiteley a decis să cucerească și industria frumuseții. Astfel, la fel ca Harry Style, Selena Gomez sau chiar Scarlett Johansson, modelul britanic de 34 de ani a dezvăluit viitoarea lansare a brandului său de cosmetice: Rose Inc.
Într-adevăr, ca o adevărată iubitoare de frumusețe, Rosie Huntington-Whiteley își împărtășește în mod regulat sfaturile despre tehnicile de machiaj și îngrijire a pielii. În plus, colaborările sale cu Nanor sau, mai nou, La Bouche Rougeau, au avut un succes impresionant.
Din 2016, Rosie, care va naște cel de-al doilea copil în câteva luni pregătește, așadar, în secret lansarea brandului ei de produse cosmetice.
În prezent, Rose Inc a dezvăluit 9 produse de machiaj și îngrijire a pielii: corector (20 de nuanțe disponibile), fard de pleoape reîncărcabil, ruj , gel pentru sprâncene, pudră colorată pentru sprâncene, ser, loțiune tonică, șervețele de bumbac lavabile și, în cele din urmă, perii. În ceea ce privește prețurile, acestea variază între 18 și 72 de dolari.
Înainte de a fi un brand de produse cosmetice, Rose Inc a fost blogul în care Rosie Huntington-Whiteley și-a prezentat pasiunea pentru machiaj.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.