Ca rezultat, o serie de destinații exotice profită de asta și folosesc situația în avantajul lor, oferind vize extinse lucrătorilor de acasă, în încercarea de a pompa bani în economiile lor. De la Anguilla la Barbados, iată patru dintre cele mai atrăgătoare destinații, ideale să lucrezi departe de casă.
Renumit pentru recifele sale de corali și plajele sale remarcabile, Anguilla este un loc uimitor de vizitat și, datorită unei noi inițiative, lucrătorii au acum opțiunea de a trăi și de a lucra pe această insulă din Caraibe. Teritoriul britanic de peste mări oferă vize extinse pentru a atrage „nomazi digitali”. Solicitanților care vor primi viza li se va permite să petreacă între trei luni și un an în țară.
În prezent, cererile sunt acceptate de către cei care intenționează să ajungă pe insulă până pe 31 octombrie. Taxa, care acoperă două teste Covid-19, precum și un permis de muncă digital, este de 1.000 de dolari pentru persoanele care stau sub trei luni sau 2.000 de dolari pentru cei care stau între trei luni și un an.
Aruba se oferă, de asemenea, ca un refugiu pentru cei care lucrează în prezent de acasă. Cu toate acestea, programul său „One Happy Workation” se adresează în mod special călătorilor din SUA. Deschis oricui are un pașaport valabil în SUA, noul program lansat permite lucrătorilor să locuiască și să lucreze în Aruba până la 90 de zile, oferind în același timp tarife speciale la o gamă largă de hoteluri și stațiuni, cu beneficii precum Wi-Fi gratuit și toate mesele incluse și alte experiențe.
Deși nu există o taxă pentru program care are ca scop „generarea de venituri pentru afacerile din Aruba și contribuirea la creșterea economiei locale”, candidații trebuie să rezerve unul dintre pachetele de cazare pentru cel puțin șapte zile pentru a se califica, în hoteluri precum Renaissance Aruba Resort & Casino, Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino și Ritz-Carlton.
Solicitanții trebuie, de asemenea, să fie angajați la o companie sau să fie înregistrați ca lucrători independenți în țara lor de origine și nu li se permite să presteze servicii și să primească venituri de la nicio companie sau persoană fizică din Aruba fără un permis de muncă.
Barbados a fost una dintre primele destinații din Caraibe care a lansat un program atractiv pentru lucrătorii îndepărtați în urma pandemiei. „12-month Barbados Welcome Stamp” oferă călătorilor posibilitatea de a-și muta biroul lor pe frumoasa insulă timp de până la un an. Programul se adresează „oricui are o activitate independentă de locație”, iar solicitanții au opțiunea de a se muta cu familia lor. Solicitanții interesați vor trebui să completeze un formular de cerere online și să furnizeze dovada angajării, precum și o declarație de venit de cel puțin 50.000 de dolari anual pentru perioada în care au sediul pe insulă. Există o taxă nerambursabilă de 2.000 de dolari pentru persoane fizice sau 3.000 de dolari pentru familii, care se plătește după aprobarea cererii.
Insulele Bermude speră, de asemenea, să convingă lucrătorii îndepărtați să-și transfere biroul pe țărmurile sale uimitoare. Programul „One Year Residential Certification” le permite călătorilor să se mute în Bermuda, cunoscută pentru plajele sale uluitoare și apele limpezi, să lucreze de la distanță timp de un an, în timp ce copii lor se pot înscrie la școli private sau publice de pe insulă. Taxa de aplicare este de 263 de dolari.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.