Și ca în fiecare an, anumite parfumuri ies în evidență! Am selectat 3 parfumuri hot de vară.
Ce ar putea fi mai fermecător vara decât mirosul de monoi? Vacanța pe plajă, cu palmierii cu nucă de cocos, pe o insulă pustie, simpla ei evocare este suficientă pentru a ne transporta în țările îndepărtate și pentru a transmite o mie și una de imagini. Și an de an, nu obosim niciodată, deoarece același parfum ne atrage atenția. Un parfum care pare imbatabil, întrucât mirosul său indică o perioadă apreciată din an: Eau des Vahinés de la Yves Rocher. Aromele de ylang ylang, vanilie șimonoi, atunci când sunt amestecate, ne dau impresia că am aterizat pe o plajă paradisiacă. Un combo minunat de vară, îmbunătățit subtil de uleiul de nucă de cocos.
Ce ar putea fi mai răcoritoare decât notele de iasomie? Această floare albă se îmbină în cel mai frumos mod cu multe flori și emană feminitate, dar și eleganță. Deși există multe parfumuri care conțin această floare albă, puțini o fac la fel de bine ca ldole de la Lancôme. Acest parfum rafinat și delicat se aplică vara, deoarece aduce un iz răcoros și subtil.
Fructe energice, plăcute, citricele țin adesea totul pentru ele! Cele care sunt denumite în mod obișnuit hesperide în parfumerie sunt de fapt una dintre cele 7 familii care alcătuiesc diferitele parfumuri. Clementina, portocala, lămâia, atât de multe ingrediente care pot transforma un parfum clasic într-un parfum de vară prin excelență. Este cazul Joy de la Dior , care combină două note de sezon: note florale și note citrice. Un combo câștigător, care plasează acest parfum printre preferatele noastre ale sezonului.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.