Înainte să vină pandemia, primele 100 de companii au generat venituri de peste 281 miliarde de dolari, în 2019, în creștere cu 15 miliarde de dolari față de anul precedent. Și acest număr a fost susținut de cele mai de succes etichete ale pieței. De fapt, primele 10 cel mai bine vândute mărci au acumulat peste jumătate din această sumă, singure, potrivit unui nou raport Deloitte.
În mod surprinzător, grupul LVMH care deține Louis Vuitton, Dior și Fendi, se află în top cu venituri de 37,5 miliarde de dolari. Este urmat de Kering - - proprietarul Gucci, Balenciaga și Saint Laurent - cu 17,8 miliarde de dolari. Estee Lauder și imperiul său de cosmetice și parfumuri se află pe locul 3, cu 14,9 miliarde de dolari. Aproape toate cel mai bine vândute 10 mărci de lux sunt europene, iar raportul menționează că acele companii au asistat la o creștere rapidă, în timp ce mărcile din SUA, China și Japonia au suferit pierderi.
Italia are cel mai mare număr de companii de produse de lux în acest top, dar Franța este lider în ceea ce privește veniturile, înregistrând o creștere a vânzărilor de 15,7% din 2018 până în 2019. Acest lucru i se datorează probabil dominației LVMH în domeniu și la vastul său portofoliu de mărci. Conglomeratul francez rămâne cel mai mare grup de lux din lume, devenind și mai mare după finalizarea tranzacției pentru achiziționarea Tiffany & Co.
Piața bunurilor de lux a fost afectatpă de pandemia Covid-19 și încă nu este clar cum se vor desfășura lucrurile după ce se va reveni la normal.
Casă de modă Mugler l-a numit pe designerul Miguel Castro Freitas director de creație, urmându-i astfel lui Casey Cadwallader.
Zoë Kravitz este starul celei mai noi campanii a casei de bijuterie Jessica McCormack, denumită „Rush Hour”.
Începe a doua ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week – evenimentul de anvergură internațională din România
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Jack McCollough și Lazaro Hernandez de la Proenza Schouler vor prelua conducerea creativă a casei Loewe, deținută de LVMH.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Brandul francez Jacquemus aniversează 15 ani de existență cu o colecție specială.
Antonia a vorbit despre îmbunătățirile pe care și le-a făcut la nivelul corpului.
Donatella Versace a anunțat în urmă cu o săptămână că se retrage din rolul de director de creație al brandului ce îi poartă numele de familie.
Cristi Borcea și soția sa, Valentina Pelinel, acordă o mare atenție sănătății și felului în care arată, lucru ce a fost confirmat inclusiv de model.
Reinaldo Herrera, personalitate influentă în lumea modei și a înaltei societăți internaționale, s-a stins din viață la vârsta de 91 de ani, marți, la reședința sa din Manhattan.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Fondatorul Amazon Jeff Bezos a revenit pe primul loc în clasamentul miliardarilor întocmit de Bloomberg, cu o avere estimată la 200 de miliarde de dolari
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.