Dacă există un lucru pe care te poți baza pe Tik Tok este să transformi tot stilul de viață și moda într-o estetică de nișă. Am văzut ascensiunea Vanilla Girl, Weird Girl, Dollcore, Mermaidcore, Coquettecore și multe altele. Cea mai recentă tendință TikTok, Tomato Girl, adaugă o pagină cărții de estetică micro fashion. La prima vedere, numele poate părea puțin ciudat. Dar estetica în sine nu este chiar atât de deranjantă, ci chiar invers.
Nu există o definiție exactă a unei Tomato Girl, dar imaginați-vă o fată care se află în vacanță în Europa, pe Coasta Amalfi, cumpărând vintage în weekend și care își petrece zilele îngrijindu-și peticele cu roșii, în timp ce briza ușoară alunecă peste părul ei ciufulit natural.
O adevărată Tomato Girl duce o viață relativ simplă, relaxându-se la soare când locuiește lângă mare și stând la biroul ei antic pentru a citi o carte sau a ține un jurnal al aventurilor ei zilnice. Îi place să păstreze lucrurile naturale – onduleurile ciufulite sunt coafura ei preferată, îmbrățișează aspectul fără machiaj și îi plac mesele cu legume proaspăt culese, salate și orice cu fructe de mare.
Dragostea pentru simplitate se extinde la modă. Estetica Tomato Girl prețuiește toate lucrurile de modă veche, cu piese din garderoba bunicii și cumpărături vintage atunci când caută ceva nou de îmbrăcat.
Rochiile de in, florile subtile, tivurile cu volane, dantelă, bijuterii aurii și fustele cu volan îi invadează garderoba. Spre deosebire de estetica Tik Tok, care se bazează pe stratificare excesivă, imprimeuri maxime și haine nepotrivite, estetica Tomato Girl privește moda dintr-o perspectivă mai romantică. Ea abordează viața de zi cu zi, fără a încerca să fie în centrul atenției în toate situațiile, ceea ce o determină să opteze pentru haine ușor de îmbrăcat pentru călătorii.
Pentru a reduce paleta de culori, îmbrăcați nuanțe slabe, cum ar fi crem, galben pal, maro, verde salvie și albastru moale – dar nici măcar nu vă gândiți să purtați negru. Aceasta este o tendință destul de revigorantă, care este perfectă pentru sezonul de vară, deoarece se bazează pe încetinirea și aprecierea lumii din jurul tău - amintește de tendința Cottagecore din 2020, care a avut și rădăcini simpliste.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.