Odată cu lansarea recentă a poșetei sub formă de sac de gunoi Balenciaga și a poșetei de porumbei imprimate 3D de la JW Anderson, am adunat unele dintre cele mai scandaloase stiluri văzute în ultima vreme.
Lista noastră include geanta Louis Vuitton Paint Can care vine în șase variante de culori și rucsacul în formă de homar al lui Thom Browne, precum și piese de la casele Solitude Studios și Grace Ling.
PREȚ: 1.790 $
Deși poate arăta ca o geantă de gunoi, această poșetă de la Balenciaga este confecționată din piele de vițel (de unde și prețul ridicat). Se vinde pe negru, albastru, galben și alb, designul – dezvăluit pentru prima dată pe pista apocaliptică Toamna/Iarna 2022 a lui Demna – este completat cu logo-ul subtil în față. Nu este o surpriză pentru o marcă precum Balenciaga să lanseze un design asemănător unei pungi de gunoi pentru aproape 2.000 $ – o geantă roz a costat 1.490 $ în 2019.
PREȚ: 890 $
Această geantă de la Grace Ling este probabil unul dintre cele mai practice modele din această listă. Poșeta de umăr are deschideri duble cu fermoar pe fiecare parte, ceea ce face (puțin) mai ușor să-ți găsești portofelul sau telefonul în interior.
PREȚ: 890 $
Acest clutch în formă de porumbel a fost dezvăluit pentru prima dată pe pista FW22 a mărcii JW Anderson, alături de alte modele suprarealiste, cum ar fi rochii cu tiv cu sârmă și topuri decupate realizate dintr-o grămadă de brățări de cauciuc legate una de alta. Geanta imprimată 3D vine cu o deschidere pe partea laterală sub aripa porumbelului și este completată cu marca JW Anderson pe interior. În timp ce această poșetă evident nu este făcută pentru a-ți purta lucrurile esențiale, cu siguranță este o piesă declarativă.
PREȚ: 2.360 $
Această geantă concepută de Virgil Abloh seamănă cu o cutie de vopsea cu monograma Louis Vuitton imprimată peste tot. Oferită într-o varietate de culori - mov, galben, verde, portocaliu, roșu și albastru - poșeta crossbody a debutat pentru prima dată pe podiumul Louis Vuitton FW22 pentru bărbați, care a fost o sărbătoare a regretatului designer. După cum se explică în descrierea produsului, Paint Can este „suficient de încăpătoare pentru a ține două telefoane și alte obiecte personale”.
PREȚ: 390 $ pentru geanta Essence Oilskin, 1.036 $ pentru geanta cu alge marine
Solitude Studios din Copenhaga creează piese de tricotaj, genți de mână și multe altele din materiale locale. Geanta din piele și cea cu alge marine realizate la comandă ale etichetei folosesc fire rămase care sunt achiziționate de la companiile de producție textilă. Prima este hidrofugă și este completată cu o cataramă argintie creată în colaborare cu artistul ZWYRTECH, în timp ce cea de-a doua este o piesă suprarealistă.
PREȚ: 3.290 $
Geanta lui Thom Browne, în valoare de 3.290 $, este confecționată din piele naturală și are formă de crustaceu. Căptușită cu dungi albastre-roșii în stil Thom Browne, designul are curele reglabile pentru rucsac.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.