Ultimii ani au adus o explozie în oferta de produse dedicate copiilor şi părinţilor. Acest fapt a dus şi la o creştere pe zona micilor antreprenori, care comercializează produse manufacturate în România, dar şi a târgurilor de profil. Astfel, anual, există peste 10 evenimente dedicate produselor pentru părinţi - copii. "În România, piaţa de produse pentru copii s-a dezvoltat proporţional cu cererea. Atât pe partea de haine, cât şi de jucării, consumabile, a apărut cererea de materiale sănătoase, cât mai naturale. Iar pentru acestea sunt dispuşi să plătească mai mult decât în mod obişnuit, prin urmare producătorii locali au început să primească mai mult credit, să fie mai apreciaţi. Pe baza cererii mari, mulţi au apelat la fonduri europene sau la finanţări pentru start-upuri pentru a se dezvolta. Se simte clar o creştere la nivel de antreprenoriat în ultimul an, motiv pentru care există şi o ofertă variată pe piaţă, a precizat Meg Mihăiţă, antreprenor şi organizator al Alegria" - un târg dedicat produselor pentru copii. Aceasta a decis să organizeze târgul Alegria după ce ea însăşi a experimentat viaţa ca antreprenor în acest segment. Astfel, în urmă cu trei ani, a creat Meg Wi Baby - un brand de haine pentru copii. De la an la an a observat o cerere tot mai mare, mai ales în perioada septembrie - octombrie, când se schimbă anotimpurile, dar mai ales începe noul an şcolar. "Hainele sunt bunuri de consum. Copiii cresc repede, de aici şi ideea de a veni mereu cu printuri noi pe modele versatile, care se potrivesc şi fetelor şi băieţilor. Cererea se dublează sau chiar se triplează faţă de perioada iulie - august", a mai precizat Meg Mihăiţă.
Creştere de 20% la produse naturiste Creşterile semnificative se înregistrează şi în cazul businessurilor care nu au ca target principal părinţii, dar care comercializează astfel de produse. Gama de produse din categoria Mămici şi Copii reprezintă circa 20% din totalul vânzărilor de produse naturiste pe Vegis.ro. "În ultimii 2-3 ani am observat o creştere substanţială pe acest segment, odată datorită pieţei produselor naturiste, care este în creştere, şi totodată datorită dorinţei părinţilor de a alege cele mai naturale produse şi soluţii pentru copiii lor. Începutul şcolii în sine nu reprezintă un moment declanşator pentru consum de produse naturiste. Însă perioada coincide cu începutul sezonului rece, care este sezonul de vârf pentru noi. Apoi, la câteva săptămâni după reintegrarea celor mici în comunitate, devine vizibilă nevoia de stimulare a imunităţii şi pregătirea pentru lupta cu răceli, gripe, viroze, afecţiunile specifice sezonului, iar părinţii apelează la produsele naturiste pentru cei mici, dar şi pentru ei înşişi", a precizat pentru Adevarul Mihai Bucuroiu, fondator al magazinului online de produse naturiste. De altfel, coşul de cumpărături este considerabil mai consistent în cazul achiziţiilor legate de copii. Potrivit reprezentanţilor Vegis.ro, pe acest segment, comanda medie este 175 lei, cu circa 18% mai mare decât valoarea medie de pe site. "Cele mai vândute produse din această categorie sunt Kitul pentru imunitatea copiilor care conţine un mix complex de produse apicole cu nuci şi fructe, şi un spray cu propolis pentru prevenţia durerilor de gât. Un alt produs din topul vânzărilor este Vapour Rub – un gel care desfundă căile nazale ale bebeluşului cu ajutorul uleiurilor aromatice de mentol şi eucalipt, urmat de bomboanele cu miere de manuka, propolis sau polen. Mierea de Manuka este de altfel cel mai vândut produs pentru imunitatea întregii familii. De asemenea, spray-urile de gât cu miere de Manuka, pasta de dinţi sau produsele de îngrijire cosmetică cu venin de albine şi miere de manuka sunt printre preferatele clienţilor noştri, datorită proprietăţilor antibacteriene", a explicat Mihai Bucuroiu. Comportamentul cumpărătorilor pe acest segment a determinat şi o investiţie nu atât pe zona de produse, cât pe partea de informare a clienţilor. "Extinderea gamei nu este un obiectiv în sine pentru noi, pentru că niciodată nu am urmărit să avem un număr mare de produse, nu este un indicator. Cea mai mare investiţie pe care o facem este în informarea şi educarea clientului. Vegis.ro nu pretinde că deţinea cheia unei vieţi veşnice prin folosirea naturistelor, misiunea noastră este să informăm clientul privind alternativele, ingredientele, studiile şi cercetările referitoare la produsele pe care le comercializăm, astfel încât clientul să decidă în cunoştinţă de cauză ce produs se potriveşte stilului de viaţă şi nevoilor sale", a conchis Bucuroiu.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Producătorul de mașini de lux Rolls-Royce sărbătorește cea de-a 100-a aniversare a modelului său de top, Phantom.
Cu plecare pe 4 mai 2026, legendarul tren va călători de la Paris la Pompei și mai departe la Ravello.
Montblanc a fost mult timp sinonim cu instrumente de scris frumos lucrate și perfect proiectate. De la apariția stiloului Meisterstück în 1924, casa germană și-a construit reputația transformând instrumentele de zi cu zi în simboluri ale rafinamentului și statutului.
Aitana Bonmatí și Ousmane Dembélé au primit premiile Balonul de Aur purtând cufere Louis Vuitton Trophy Trunks, în timp ce Clara Mateo a întruchipat eleganța franceză la ceremonie.
DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI
Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa. Acesta este succesorul vechiului SF90 Stradale și este a patra mașină a mărcii italiene care poartă celebrul nume Testarossa.