Ei bine, de fapt, jucătorul de golf și muzicianul au făcut echipă pentru a deschide un bar: T-Squared Social (Tiger și Timberlake , evident) a debutat miercuri în Midtown Manhattan, a raportat New York Post. Spațiul este un bar de sport uriaș care oferă cocktailuri artizanale, mâncare de pub de lux, sporturi în interior și multe altele.
Cele două celebrități au decis să colaboreze la locația, care face parte din colecția Nexus de cluburi numai pentru membri, în timpul unei runde de golf la un teren privat din Bahamas, potrivit Post. În timp ce barul este deschis publicului, membrii obțin o serie de beneficii pentru 250 de dolari pe trimestru, inclusiv acces la rezervări pentru activități și locuri, scutirea de taxe pentru evenimente private și alte avantaje exclusive.
În ceea ce privește facilitățile, T-Squared oferă patru simulatoare de golf, patru piste de bowling duckpin și trei zone de săgeți. Între timp, dacă sunteți cineva care preferă să se uite la sport decât să le joace, barul are mai mult de 30 de televizoare, inclusiv doar televizorul de 200 de inchi din New York City, potrivit stabilimentului. Adevărații fani își pot rezerva unul dintre cele 11 „scaune cutie”, așezate în spatele unei frânghii de catifea, chiar în fața acelui ecran masiv.
În ceea ce privește băuturile, opțiunile sunt abundente. Există mai mult de o duzină de cocktail-uri artizanale, inclusiv un Smoked Old Fashioned, Grand Central Negroni și Back 9 Hot Toddy, iar lista de bere este prea lungă pentru a fi numărată. În timp ce puțini oameni beau probabil vin sau șampanie la un bar de sport, puteți opta pentru o sticlă de Dom Pérignon de 700 de dolari sau o sticlă de Cabernet Sauvignon de 450 de dolari, dacă doriți.
Mâncarea, între timp, este cea mai standard mâncare de bar. Trei tipuri de friptură de porc sunt servite cu floricele de porumb, în timp ce o masă Montauk vine cu o multitudine de fructe de mare (jumătate de homar la grătar, caracatiță carbonizată, frigărui de creveți și ciorchini de crabi de zăpadă la grătar). Pentru puriștii barurilor sportive, din fericire încă mai există aripioare, burgeri și cartofi prăjiți, deși puteți să vă presărați cartofii cu trufe și parmezan.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.