Colecția capsulă „Pokémon: The Tiffan y & Arsham Studio & Pokémon” cuprinde obiecte de zi cu zi concepute ca descoperiri arheologice dintr-un viitor imaginat.
Inspirată de expoziția de artă „A Ripple in Time”, pe care Arsham și Pokémon au prezentat-o în februarie 2022, gama include pandantive din argint oxidat reprezentând personaje legendare Pokémon, precum Charmander, Squirtle, Jigglypuff, Cubone, Mew și, bineînțeles, Pikachu.
Acesta din urmă, fiind cel mai faimos Pokémon, primește un tratament special cu pandantive și coliere din aur galben de 18K, care seamănă foarte mult cu blana galben strălucitoare a lui Pikachu. O altă piesă demnă de remarcat din colecție este colierul statement cu șase Pokemon din argint sterling oxidat cu accente de diamante. „Cea mai recentă colaborare a mea cu Tiffany & Co. este o combinație de cultură pop, bijuterii fine și artă”, a transmis Arsham pentru WWD.
„Pokémon a avut o prezență imensă încă de când eram copil, iar această colecție capsulă celebrează influența pe care a avut-o Pokémon în munca mea și parteneriatul meu de lungă durată cu un brand de patrimoniu precum Tiffany & Co. Ambele sunt inextricabile de amprenta culturală a trecutului, prezent și viitor.”
Colierele sunt găzduite în Tiffany Blue Poké Balls, în timp ce modelele din argint sterling oxidat sunt ambalate într-o versiune co-branded a Tiffany Blue Box. Colecția capsulă Tiffany & Co. x Arsham Studio x Pokémon se va vinde cu prețuri cuprinse între 1.290 și 29.000 de dolari și va fi disponibilă din luna decembrie.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.