Colecția capsulă „Pokémon: The Tiffan y & Arsham Studio & Pokémon” cuprinde obiecte de zi cu zi concepute ca descoperiri arheologice dintr-un viitor imaginat.
Inspirată de expoziția de artă „A Ripple in Time”, pe care Arsham și Pokémon au prezentat-o în februarie 2022, gama include pandantive din argint oxidat reprezentând personaje legendare Pokémon, precum Charmander, Squirtle, Jigglypuff, Cubone, Mew și, bineînțeles, Pikachu.
Acesta din urmă, fiind cel mai faimos Pokémon, primește un tratament special cu pandantive și coliere din aur galben de 18K, care seamănă foarte mult cu blana galben strălucitoare a lui Pikachu. O altă piesă demnă de remarcat din colecție este colierul statement cu șase Pokemon din argint sterling oxidat cu accente de diamante. „Cea mai recentă colaborare a mea cu Tiffany & Co. este o combinație de cultură pop, bijuterii fine și artă”, a transmis Arsham pentru WWD.
„Pokémon a avut o prezență imensă încă de când eram copil, iar această colecție capsulă celebrează influența pe care a avut-o Pokémon în munca mea și parteneriatul meu de lungă durată cu un brand de patrimoniu precum Tiffany & Co. Ambele sunt inextricabile de amprenta culturală a trecutului, prezent și viitor.”
Colierele sunt găzduite în Tiffany Blue Poké Balls, în timp ce modelele din argint sterling oxidat sunt ambalate într-o versiune co-branded a Tiffany Blue Box. Colecția capsulă Tiffany & Co. x Arsham Studio x Pokémon se va vinde cu prețuri cuprinse între 1.290 și 29.000 de dolari și va fi disponibilă din luna decembrie.
În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.
După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.